Hae Anna.fi-sivustolta

Vitsaa parisuhteessa

Viestiketju osiossa 'Parisuhteessa' , käynnistäjänä M42, 17.02.2006.

1. M42 Vierailija

Onko kenelläkään käytössä piiskarangaistukset parisuhteessa. Siis puolison loukkaamisesta tule vitsaa pyllylle. Tasa-arvon aikana tietysi molemmille samoista tuhmuuksista samat rangaistukset. Jos on käytössä, niin mitkä ovat hyvät ja huonot puolet?

2. noh Vierailija

Siellä keski-iän ylittänyt luutnatti Säilä odottaa kieli pitkällä tyttöjen kertomuksia tuhmista seksileikeistä. Keitäppäs iltapäiväkahvit ja anna kova läimäys pikkukaverille kun se käskee tommosia kirjoitella keskellä päivää.

3. Aslak Vierailija

Minä olen vedellyt akkaa tarpeen vaatiessa turpiin. Hyvin on pärjätty.

4. Aslatta Vierailija

ja minä miestäni,eipä ukise enää.

5. Aslak Vierailija

Kiitos luottamuksesta! Löin vetoa, että joku femakko vastaa ennen kuin neljännes on kulunut loppuun. Meini tasan kymmenen minuuttia. Tämä perjantai passaa aloitella ilmaisilla konjakeilla!

6. Amli Vierailija

Kuulostaa hm.Hyvältä.Ottaisin mielelläni piiskaa pyllylle.

7. Onkäytössä Vierailija

Meillä on käytössä piiskarangaistukset on toiminut hyvin muutaman vuoten kuria annetaan molemmille nelihaaraisella koivuvitsalla polvien päällä on tyyny nostaa pyllyntarjolle tässä asennossa saammemolemmat tuntuu huommennakin tänään saatukuritus ja näkyy reisillä mukavat rannut,lantiolla tykkään saata paljonpiiskaa,antaa myös.

8. Vitsaa Vierailija

Hyvät puolet toisen loukkaaminen vähentyi huonoja puolia emmeole havainneet meidän säännöissä jos kolmenkuukauten aikana on loukannut toista useammin kuin kerran kuukautessa saa vitsan sijasta remmiäpaljaallepyllylle olen itse saanut viimeisen viitenvuoten aikana kolmekertaa remmiä antanut ukolleni parikertaa kyllä suupysyysupussa kunnonremmityksen jälkeen peppu on hellämontapäivää meillä molemmilla on muistiparantunut kummasti emme ole joutuneet käyttää remmiä pariinvuoteen.

9. Vitsaa Pyllylle. Vierailija

Olemme käyttäneet vitsaa yli kaksikymmentävuotta olimme noin parikymppisiä kun aloimme käyttämään vitsaa parisuhteen hoitossa on toiminut ehkä paremmin kuin avioliittoneuvolat olemme miehenikanssa onellisia rakastamme toisiamme ja kunniotamme vitsaa käytetään särmien hiomisessa käytämme kotikuria noin5-6kertaa vuotessa tarvittaissa useammin on visva lentänyt monasti pillustani näiten vuosien aikana monet pikkarit olen potkinut polvissani hajalle nautimme vitsan antamisesta,saamisesta pyllytpunaisina olemme halanneet toisiamme jasuukotelleet .

10. barebottom Vierailija

Itse mielelläni ottaisin naiseltani vastaan piiskaa rangaistuksena. Seksin yhteydessä olemme toisiamme piiskailleet ja se kiihottaa molempia. Ajatuksena rangaistus piiskauskin kiihottaa minua, perinteisesti polvien päällä housut nilkoissa vitsaa ja lopuksi vielä remmiä... Aijjai kuulostaapa taas kiihottavalta, tosin siinä tilanteessa jos oikeasti naiseni on pahalla päällä ja haluaa rangaista niin voi se kiihottuminen kadota hyvinkin nopeasti :)
    Mistäs näitä voi tietää etukäteen... Täytyykin varmaan ottaa asia oikeasti puheeksi.

Ja kaikille nyt sitten tiedoksi että itse haluan rangaistus piiskauksia enkä naistani halua niin rangaista ellei hän itse sitä tahdo/pyydä!!!

11. Vitsaa Vierailija

Joutuimme ottamaan Remmin käyttöön puhetavat olivat unohtuneet mieheltäni otin hänet levitettyjen reisieni päälle annoin varkkuhameen leveällävyöllä noin minutin housujen päälle housut riisuttiin jatkettiin pikkarit jalassa noin minutinverran sitten annoin paljaalle pyllylle muutaman minutin kovasti remmiä ulisi ja volisi remmitessä halasi minua palkaksi remmisaunasta ihanaa nähtä pyllypunaisena.

12. Vaimoltavitsaa Vierailija

13. Master Vierailija

Mahtavaa et löytyy halukkaita. Olen etsinyt sellaista joka haluaa piiskaa ja kuria.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri