Vitsi ku mie en tiiä...

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Oon siis tällä hetkellä palkkatukityössä elokuun loppupuolelle saakka. Ilmeisesti vois olla mahdollista jatkaa vielä toinen 6kk siihen päälle, palkkatuella. Työ on liikkuvaa, saa olla ihmisten kanssa tekemisissä melko lailla koko ajan. Tehtävät on aika vaihtelevia. Ihan kiva paikka ja kivoja työkavereita. Työ on osa-aikaista, joten palkkaa ei niin huiman paljon kuussa jää käteen. Viikonloppuvuoroja on. Työmatka on noin 4km.

Nyt sit huomasin, että 50km päähän etsitään kelantätiä. Tie on aika kökköinen varsinkin pimeillä ja liukkailla, työmatkaan menee tunti suuntaansa noin suunnilleen. Työ on päivätyötä, vain arkisin luonnollisesti. Kokopäiväinen, määräaikainen pesti toukokuun alusta vuoden loppuun, ehkä pidempään, jos tarvetta on. Palkka on parempi, mutta toisaalta työ on tavallaan tylsempää. Ihmisiä näkee kyllä, mutta istut siinä kopissa päivät pitkät.

Että mitä mä tekisin? Haenko tuota jälkimmäistä paikkaa? Tavallaan uskon, että on erittäin epätodennäköistä tulla edes haastatteluun valituksi :D Kummassakin työssä varmasti puolensa...

Alkuperäinen kirjoittaja hae:
hae paikkaa, sillä eihän sun vielä tarvitse päättää otatko työn sitten vastaan vai et. :)

En mä oikeestaan muuta mieti, kuin tuota ajomatkaa. Se on tosi viheliäinen pätkä hurutella päivittäin eestaas. Varsinki pimeillä ja liukkailla. Ja julkisilla ei oikein pääse.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Mitäs kannattas korostaa hakemuksessa tuollaiseen paikkaan? Miten mä itteeni ylistäisin :D

tää ei ole itsensä ylistämistä, mutta jos keksii hyvä tavan millä mainitsee niin savuton! kela on savuton työpaikka? ( jos oikein muistan )

Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
Mitäs kannattas korostaa hakemuksessa tuollaiseen paikkaan? Miten mä itteeni ylistäisin :D

tää ei ole itsensä ylistämistä, mutta jos keksii hyvä tavan millä mainitsee niin savuton! kela on savuton työpaikka? ( jos oikein muistan )

Varmaan on hyötyä, jos on ollut töiden kautta tekemisissä erilaisten ihmisryhmien kanssa? Mulla kokemusta vanhuksista, vajaakuntoisista ja alkoholisteista tai siis heidän kohtaamisestaan. Mitäs muuta vielä?

eiköhän ole hyötyä kyllä. voit mainita jotenkin niin, että osaat käsitellä vaativia asiakas ryhmiä ja antaa esimerkkinä noi mainitsemasi ryhmät? mä oon vähä huono näis työhakemusjutuis.. :snotty: tai ideaa kyllä löytyy mutta sanainen arkku ei toimi aina toivotulla tavalla.. :whistle:

Onkohan muuten niillä jotain koulutussuositusta? Tai siis minkä koulutuksen omaavia immeisiä siellä yleensä on? Ite oon insinöörinplanttu :D Niin onks ees toivoo...

:attn:

oiskos tradenomi, merkonomi ehkä myös sosiaalialan koulutuksen omaavia? en itse osaa yhtään sanoa.. mutta noi tuli ekana mieleen.

Yhteistyössä