Vitsi mikä lehtimyyjä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
puhelu alkoi:

Myyjä: Oon saanut sellasta vihiä, että oot kiinnostunut lukemaan aku ankkaa 1e viikkohintaan.
Minä: En kyllä oo.
Myyjä: No mikset?
Minä: no ei vaan tuu luettua.
Myyjä: No miksei tuu. Siinä on 36sivua.
Minä: Joo mutta en mä vaan lue sitä.
Myyjä: Siitä on 2 sivua mainoksia ja kansi ja takakansi, siinä on 4sivua jo pois.
Minä: No ei se muuta sitä asiaa, etten lue.
Myyjä: No miten muut lehdet, me naiset tai kotiliesi.
Minä: Ei todellakaan.
Myyjä: No kamoon, siitä tulee 25senttiä myyjälle palkkaa per lehti.
Minä: Just, joo ei siltikään.
Myyjä: No edes nalle puhia?
Minä: Ei oo ketään joka lukis.
Myyjä: Okei no hyvää päivän jatkoa.

Ja tää koko puhelu kesti minuutin. Normaalisti ois ärsyttäny jankkaaminen mut tää pisti hymyilyttää :D

mä inhoan myyjiä jotka jankkaa.. ne entäs se ja se ja se lehti.. ku kerran sanoo ettei kiinnosta niin ei kiinnosta! jos kiinnostaisi niin kysyisin itse että onko sille lehdelle tarjousta jne jne.. Tai yksinkertaisesti tilaisin netistä niin kuin tähänkin asti :)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mä inhoan myyjiä jotka jankkaa.. ne entäs se ja se ja se lehti.. ku kerran sanoo ettei kiinnosta niin ei kiinnosta! jos kiinnostaisi niin kysyisin itse että onko sille lehdelle tarjousta jne jne.. Tai yksinkertaisesti tilaisin netistä niin kuin tähänkin asti :)

mä taas mielummin tilaan puhelinmyyjältä kuin netistä. Niin saa se myyjäkin sitten provision mun tilauksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

mä taas mielummin tilaan puhelinmyyjältä kuin netistä. Niin saa se myyjäkin sitten provision mun tilauksesta.

Kyl mäkin yleensä tilaan puhelimitse, niiltä saa usein halvemmallakin mitä netistä (jos sattuu olee hyvä tarjous). Mutta mä satun lukee vain vauvaa tällä hetkellä, ei oikein mitkään me naiset tai aku ankat kiehdo :D

Ja joo, ei todellakaan ollu hyvä taktiikka tolla myyjällä. Arpapelillä heitti lehtiä. Hyvä myyjä osaa kysellä asiakkaalta oikeita asioita ja saa sillä tavalla tietää millasia lehtiä lukee . :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mä oon kerran tilannut yhden lehden vaan siks kun tykkäsin puhelinmyyjän aksentista :snotty:

Mä mietin puhelun jälkeen, et jos ois ollu hyviä lehtiä niin oisinpa voinu tilatakin, ku oli tällä miehellä niin miellyttävä ääni :D

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mä oon kerran tilannut yhden lehden vaan siks kun tykkäsin puhelinmyyjän aksentista :snotty:

Mä mietin puhelun jälkeen, et jos ois ollu hyviä lehtiä niin oisinpa voinu tilatakin, ku oli tällä miehellä niin miellyttävä ääni :D

No mä tykkään kauheesti savon murteesta niin mietippä miltä kuulostaa ruotsissa vuosia asunut ja takaisin savoon muuttanut puhelimyyjä :D Pariin kertaan se ehti mulle soittaa ja mä hölmönä tilasin siltä IMAGEn :snotty:

Mä olen nyt muutamalle sanonut, että saa lähettää ihan mitä tahansa Nalle Puhista Jalluun, jos maksaa saman verran Espanjaan kuin Suomeen..

Vielä ei ole kukaan jatkanut puhelua sen jälkeen :/

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttäviä:
minä yritän olla vastamatta niille.. neki vaan soittaa vaikka mistä numeroista.. ja joskus vahingossa vastaakin.

Joo tänäänkin soittaneella oli 045-alkuinen numero, ihan niinku tavallinen kännykkäliittymä olis. Ei voi siitä arvata, että ois puhelinmyyjä. Mä kyllä tapaan vastata niille silti aina :D

Yhteistyössä