A
anna mun kaikki kestää.
Vieras
kaikki alkoi siitä kun eilen piti alkaa menkat.. ja yöllä sittem tuli sellainen särky että..tuntui meinaan ihan törkeen kipeeltä supistukselta ja viilloilta. no kommin vessaan ei alkanut pääsin takaisin sänkyyn niin lapsi heräsi kolmen aikaan, ilmeisesti näki pahaa unta. lähdin sitä sitten rauhoittelemaan ja astui sitten ikea sellaisen pienen rasian päälle joka oli väärinpäin ja sattu ihan peekeleesti!
no lapsi rauhpoittui ja nukahti, olin kömpimässä takaisin sänkyyn kunnes joku rupesi rapussa rymistelemään. sitä jatkui jonkin aikaa kunnes loppui minä vielä hereillä jalkaa särkien.
Vihdoin ja viimein kun sain unen päästä kiinni niin siitä eteenpäin heräsin tunnin välein =/
aamulla jalkaa kasoessani kun särki sitä vieläkin niin oli tuon rasian kunniaksi ilmestynyt jalkapohjaani mustelma, ja joku patti mustelman alle. eli käveleminen ei ole helpoimmasta päästä.
eikä ne mun menkatkaan ole vielä alkanut! vttu!
no lapsi rauhpoittui ja nukahti, olin kömpimässä takaisin sänkyyn kunnes joku rupesi rapussa rymistelemään. sitä jatkui jonkin aikaa kunnes loppui minä vielä hereillä jalkaa särkien.
Vihdoin ja viimein kun sain unen päästä kiinni niin siitä eteenpäin heräsin tunnin välein =/
aamulla jalkaa kasoessani kun särki sitä vieläkin niin oli tuon rasian kunniaksi ilmestynyt jalkapohjaani mustelma, ja joku patti mustelman alle. eli käveleminen ei ole helpoimmasta päästä.
eikä ne mun menkatkaan ole vielä alkanut! vttu!