Vitsit tota ukkoa *napinaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PlaaPlaaPlaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PlaaPlaaPlaa

Jäsen
04.10.2005
989
0
16
Se mies joka meillä asuu on viikot pois kotoa; reissuhommissa. Nyt se sit tuli viime yönä kotiin mut arvatkaas onko sitä näkyny taas moneen tuntiin... Autohallilla se luuhaa |O Ja soitti vielä äsken et koska on ruoka. Taidan tahallani polttaa ruuan pohjaan :whistle: No lähteehän se huomenna taas töihin niin palaa rauha maahan :D
Joo joo, kyllä mä sitä rakastan ja hyvin meillä menee, noi on vaan niitä miesten omituisia käytöskukkasia. Kyllä se siitä tapansa korjaa jos asiasta huomauttaa. Mut en taida jaksaa...

*muoks kirotusvirheet*

No voi.. :hug:

Meillä on hyvin paljolti samaa, ukko tekee pitkää päivää ja sillonkun on kotona niin luuhaa kans tallilla tai jotain muuta vastaavaa...Taidan olla tylsää seuraa tai jotain.. :whistle: Ei vaa, tää vaan ei osaa sanoo ei, jos joku pyytää jeesiä. :kieh:

Joo toi kuuluu kans joukkoon 'avuliaat aatut'. Nytkin se luetteli puhelimessa miten oli auttanut veljeään. Jee jippii... Mä välillä epäilen kans olevani tosi köyhää seuraa kun noi peltilehmätkin on kiinnostavampia :D

Alkuperäinen kirjoittaja LaPooh:
Se mies joka meillä asuu on viikot pois kotoa; reissuhommissa. Nyt se sit tuli viime yönä kotiin mut arvatkaas onko sitä näkyny taas moneen tuntiin... Autohallilla se luuhaa |O Ja soitti vielä äsken et koska on ruoka. Taidan tahallani polttaa ruuan pohjaan :whistle: No lähteehän se huomenna taas töihin niin palaa rauha maahan :D
Joo joo, kyllä mä sitä rakastan ja hyvin meillä menee, noi on vaan niitä miesten omituisia käytöskukkasia. Kyllä se siitä tapansa korjaa jos asiasta huomauttaa. Mut en taida jaksaa...

*muoks kirotusvirheet*

nuo reissu-ukot tiedetään :( pettäjiä ja valehtelijoita.Pitää olla sun ukkos pois et saa liirum laarum soitella / viestii jonkun muijan kanssa.Näin monella.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja LaPooh:

*muoks kirotusvirheet*

nuo reissu-ukot tiedetään :( pettäjiä ja valehtelijoita.Pitää olla sun ukkos pois et saa liirum laarum soitella / viestii jonkun muijan kanssa.Näin monella.

:laugh: :laugh: :laugh: Just niin... Tolla et saa mua paniikkiin, mä sentäs tunnen ukkoni paremmin ku sinä. Mutta kiva kun sait avautua. :flower:

Yhteistyössä