vitutuksen purkamista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nana"

Vieras
Oli pakko tulla purkamaan omaa vitutusta tänne ettei tarvi näin joulun alla puolisoa rasitaa. Reilu kuukausi sitten ilmoitettiin meidän firmassa lomautuksista. Ja kas vain, eikös se koskenut meillä minua ja kolleegaani, ainoita jotka tienaa firmassa alle sen 2000 euroa kuussa. Osa-aikaisesti ollaan nyt sitten lomautettuna ja joulukuun palkasta jää verojen jälkeen ehkä joku 800 euroa.

Pikkasen vituttaa töissä kun eräs työkaveri kehuu kaikilla jolulahjaostoksillaan ja sanoo että häntä ei olisi haitannut jäädä töistä pois, kyllä hänellä olisi varaa (tienaa jonkun 6000e /kk). Tänään se sitten toi joululahjat meille ja jäi siihen vielä seisoskelemaan omituisesti, ymmärsin kyllä yskän, oli varmaan odottanut vastalahjaa. Totesin sitten et sori, ei ollut varaa ostaa sulle mitään, jolloin tämä mies lähti selkeästi suuttuneena pois. Siis mitä vittua? En mä ole mitään lahjaa hältä pyytänyt eikä mitään puhetta ole lahjojenvaihdosta muutenkaan ollut. :D Sitäpaitsi ehkä mulla on sille 800 eurolle, josta menee 350 lainanlyhennyksiin, jotain muuta käyttöä kun liiton rahatkin tulee aina viiveellä.

Muutenkin on pinna koko ajan kireällä kun töissä on kamala kiire koko ajan ja aina eka päivä lomautuksen jälkeen menee siihen että selvittää että mitä täällä on tapahtunut sillä aikaa kun on ollut pois. Tuntuu et pää hajoo ja laskujakin on ihan kiitettävästi taas jonossa.

Mut kai tästä selvitään? Isäntä saa seuraavat 6kk hoitaa sitten ruokaostokset ja mä en astu edes jalallani mihinkään kauppaan ettei vaan tuu ostettua mitään.

Niin ja sitten mua stressaa mennä mun kaverin valmistujaisiin viikonloppuna kun ei ollut varaa ostaa sille kun 25 euron lahja ja sinne tulee myös toinen kaveri joka valmistui myös, mutta sille en sitten ostanut mitään - vaikka tuntuu et olis pitänyt- mut toisaalta ei sekään pitänyt juhlia, vai? Itse en ainakaan muista saaneeni kummaltakaan kaverilta mitään valmistujaislahjaa aikanani.

Oon koittanut hakea uutta työpaikkaa, mutta aina tulee sama virsi, taas tänään: "kiitos hakemuksestanne! Hakemuksia tuli 130 kappaletta,joista 5 valitsimme haastatteluun, valitettavasti et ollut heidän joukossaan..." Vituttaa kun mihinkään ei kelpaa... :(

Aika sekavaa, mut tämmöstä tää nyt on muutenkin tää elämä -sekavaa.

Kyllä se siitä. :) Sulla on mies kuitenkin, ja työpaikkakin vielä jäljellä - asiat loppujen lopuksi hyvin. Nyt on perjantai, viikonloppu aluillaan ja kohta joulu. Relaa! :)

...nyt tuntuu pahalta, mutta kyllä se sitten kun elämä taas helpottaa nii mietitkin miten kaikki tuntui nyt niin suurelta ja vaikealta, kun vaan kestät sinne asti <3 Mutta hei! Huomennahan päiväkin on jo valoisampi! =)
...Ja joo.. aina näitä oman arvonsa tuntevia löytyy, jotka haluavat pienen paperinpalan takia viettää "hienot" valmistujaisjuhlat jossain lähikahvilassa jonne on oikein "pitopalvelu" tehnyt "ruuat" ( lue = yhden kinkkupiirakan, vihreetä salaattia, kahvit ja yhden tortun jokaiselle), niin ja muista sitten että juhliin mennään hienosti pukeutuneena, eli muista se perk*** mekko sit päälle.

Yhteistyössä