vk 38 kilopinoon NYT!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuSu79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuSu79

Jäsen
07.06.2004
608
0
16
Kuinkas se viikko tälläkertaa hurahti?? Meillä tuppas vähän synttärin poikasta olemaan ja valmisruoalla vieläkin porskutellaan että ei ole helppoa :ashamed:
Onneks noissa valmiskeitoissa on todella vähän kaloreita ja ne ihan maistuukin jollekkin, tosin hirveästi suolaa!
No, jos ens viikolla olis jo keittiö kasassa niin pääsis kokkailee, tilauslistalla on jo mokkapalat heti sillä sekunnilla kun keittiöön viimeinen ovi kiinnitetään :D

No takaisin painoon!
Teempä radikaalin tempun ja ilmoitan eilisen painoni, koska se oli tänään taas noussut 1,1kg ja se rassaa silmiä kun vaakaa kattoo :$

Eilen se siis oli 71,1 ja olisko viime viikolla ollu 72,7 elikkäs -1,6kg!

Sen 9kg olen tiputtanu ja nyt on muutamat viikot junnattu paikallaan (tosin ihan omaa syytä osa kun on toi makea maistunu... onneks se himo hellitti)
Matkaa olis vielä parikymmentä kiloa eli ei lopu tämä urakka kesken!
Nyt vasta alkaa tuttavat kyselee että oletko sä pikkusen laihtunu :/

Nyt sitten kauhea kiri ens viikolle!Muistakaa tiputtaa pari ylimääräistä kiloa jo ennenkun se joulu tulee että voi hyvällä omalla tunnolla nauttia jouluherkuista ja vaikka lihoa ne muutaman kilon takaisin :saint: ne kuitenkin lähtee nopeasti, I hope..

Nimim. "joulukuumeinen"

Meidän vaaka näytti samaa kuin viime viikolla eli 65,0. Blääh! Saan kyllä syyttää itteeni- ja vähän anoppia- kylässä tuli hwerkuteltua ja sitten vielä illalla retkahdin ja ahmin salmiakkilakuja, nam :p .

Paino jo käve viikolla 64 puolella, mutta mutta seli seli \|O \|O ruoka ja herkut maistuu.....

Ens viikonloppuna en retkahda :x :x :x :D :D :D ---muistinkin että ollaan reissussa, joten luultavasti nautin harvinaisesta vierailusta isovanhempieni luona ja syön mitä eteen ilmaantuu....

No just: -200g! Kyllä ottaa päähän ihan kympillä! :headwall: Viimeisen kuukauden aikana paino on tippunut vaan muutamia satoja grammoja viikossa eli junnaa lähes paikoillaan. Viikonlopun olen kärvistellyt jumalattoman flunssan kourissa, eikä ruoka ole tod. maistunut, mutta paino ei vaan tipu.

Mutta periksi ei anneta, p**kele!

Mä lopetin laihduttamisen siihen mun km ja tänään kävin ekaa kertaa vaa'alla.. -2kg. Olin vähän ihmeissäni, että mihin ne on kadonneet, mutta hyvä näin. =)

minun tulos -200g, hitaasti tippuu, liian hitaasti. olen kärsimätön.

noita kaikenlaisia juhlia tuppaa ilmaantumaan aina vaan. miten sitä oppisi syömään juhlissa vähän? onko kellään vinkkejä?

keiju

Täällä taas pyyhkii hyvin...kävin jo sunnuntaina kurkkimassa puntarilla että mitähän sitä on maanantaina odotettavissa....en meinannu uskoa silmiäni...piti ihan useampaan kertaan käydä puntarilla ja niinhän tuo näytti 2kilon pudotusta, mutta eipäs tänään enään sitten näyttänytkään kuin 1,5 kiloa, Sekin on jo ihan uskomaton saavutus. Oon kyllä liikuntaohjelmat ylittänyt ja tehnyt "keveitä valintoja" mm. sorruin ostamaan ensimmäistä ja viimeistä kertaa 5% (kumijuustoa). Tänään hermot meni kun ei sitä saa juustohöylällä leikattua enää ollenkaan. Onkohan noita kevyt juustoja valmiiksi viipaloituna?

No joo, jatketaampa samaan malliin ensi viikkoon, vähän on kyllä räkätautia liikenteessä perheessä....

Syksyn jatkoja, Meillä tosin jo aamulla sateli isoja lumihiutaleita!! Jäätävän kylmää oli ulkona!

:wave:
heipparallaa... just joo syksy tekee tuloaan ja kauheeta lunta jo jossain päin suomea eeiiiiiiii... meillä ulkoremppa vielä niin pahasti kesken...
no ilouutisia.. eilen oltiin ssynttäreillä ja tänään nuorimmalla pojalla synttärit , torstaina vanhimmalla pojalla synttärit niin että jippii voi vaan kuvitella miten paino tippuu tän viikon... :D .. hiljaa hyvä tulee...
aamulla oli paino tippunut sen puolkiloo eli 73.5 on nytten..no kattoo ens maanantaina usskaltaako vaaelle ees nousta vai juokseeko vaaka karkuun ;)
no ens viikon ongelmat tulee sitten. hienosti menny muilla jatketaan samaan malliin...

Juhliin pieni vinkki että kannattaa syödä TOSI tukeva ruoka ennen juhliin lähtöä niin ei se nälkä ainakaan pistä syömään ylimääräistä :D
Itse tossa eilen vetäsin kunnon päivällisen ennen juhliin lähtöä ja siellä juhlissa ei tullut syötyä kuin pikkiriikkinen pala kakkua ja rahkapiirakka, mikä oli pulla pohjalla.. että loistavasti meni!
Ja jätin muuten suosiolla lasten rippeet syömättä, mitä normaalisti olisin syönyt... ettei muka tule juhla emännälle roskiin heitettävää..

Hienosti se paino putoaa näköjään tälläkin viikolla ja jos ei putoa niin eihän me siitä masennuta?? Mitä muutakaan vaihtoehtoja meillä on kun aika? Ja sitä tässä maailmassa riittää :D :D
Ei siis kiirehditä ja otetaan ne voi paketit käyttöön, kasatkaa kaupassa yhtä monta voi pakettia kärryyn mitä on pudonneita puolikiloisia ja katselkaa sitä, näyttää hurjalta vai mitä???

Uuden elämäni uusi alku.

Aloitinhan elämäntaparemontin jo heinäkuussa, mutta viimeiset kolme viikkoa on mennyt niin sanoakseni läskiksi. Heinäkuun puolessa välissä, jolloin aloin pitämään päiväkirjaa syömisistäni ja elämäntaparemontin aiheuttamista tuntemuksista, oli paino 75.5 kiloa. Tänään kävin puntarissa, ja se näytti 72.2kg. Yhdeksässä viikossa olen siis saanut pois HIKISESTI 3,3kiloa!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:

Juhannuksena kävin puntarissa, ja se näytti 78kiloa, joten siitä sentään on jo ihan mukavasti tultu alaspäin kuitenkin :D

Ja suunnitelmissahan oli, että syyskuun lopussa painoni alkaa 6:lla eikä seiskalla. Ja lopullinen tavoiten on vielä jonain päivänä painaa noin 60-62 kg, joka tälle varrelle olisi sellainen sopiva, mutta ei ihan riuku (olen 163 pitkä, pv:n painotaulukon mukaan "ihannepainoni" alaraja ois 54kg, minkä verran olen viimeksi painanut 15 vuotiaana, kun oli siinä ja siinä, että en syömishäiriöön sairastunut).

Elikkä terveellisellä ruokavaliolla, vähän nopeita hiilihydraatteaj, paljon kuitua ja proteiinia sekä sopivasti rasvaa, sekä runsaasti vettä ja liikuntaa - eiköhän tuo tavoite saavuteta ennemmin tai myöhemmin (mieluummin ennemmin ;))

Hitaasti hyvä tulee jne...
Takaisin ruodussa,
Phyllis :wave:

Heippa!

Viime viikkoon muutosta -900g! Paino oli 86,5kg. Tulos mielestäni ihan hyvä, koska enpä ole taaskaan juuri katsonut mitä syön ja liikuntakin ollut aivan minimissä. Miehellä kun on menossa jokin ihme lorvikatari, niin en saa häntä kävelemään kaveriksi! Plääh!

yhtenä iltan kävin huvikseni vaa'alla ja se näytti jo 85,1 kg. Se se vasta tuntui joltain, mutta aamuksi paino oli jo palautunut tuon lähemmäksi 87kg. Tiedä sitten mikä väliaikainen mielenhäiriö ollut tuolla puntarilla kun tuollaisen lukeman meni antamaan minulle :p

Hienosti on muillakin mennyt, tästä on meidän jokaisen hyvä jatkaa!

Pööh...
Mulla menny takapakkii viime viikko,paino nousi melkein kilolla kun viikonloppuna tuli juhlittua oikein kunnolla(Oli tuparit ni tuli juotuu ja syötyy sit påålle oikein rasvasesti,)Mut tällä viikolla aion taas tsempata kunnolla
' :saint: :saint:

Juuuuh....paino on ihan samas kuin viime viikolla...mami kävi eteläs ja toi kaikenlaisia herkkuja. Mässäilyn lomassa kävin kuitenkin lenkillä, minkä takia paino ei varmaan ainakaan noussut. Noooh, en sviikkoon ja tsemppiä kaikille!

Mun tulokseni oli -400,johon olin jo ihan tyytyväinen.
Perjantaina kävin vaaalla ja näytti 70.1,joten mielessäni toivoin,että olis alkanut kutosella,mutta ei

Painoo siis edelleen 70.2

Kattellaan ens viikolla joko pääsis alle 70,saas nähdä :D

No jopas jotakin! tää viikkohan on menny kaikilla hyvin!?!
Saa nähdä miten mun ens viikolla käy kun ei nyt taas vaihteeks ruoka maistu ja olis 6pv työputki edessä, suurin osa 5.30-14! Onpa kettu vuoroja!

Mitenkäs teillä? onko kuka töissä ja miten hoidatte työpaikalla ruokailun?
Empä nyt osaa sanoa että onko "töissä" helpompi laihduttaa vai "kotona"... Yleensähän se menee niin että töissä olevat sanovat että olis niin helppoa kun olis kotona ja sais rauhassa miettiä syömisensä ja kotona olevat sanovat että olis helppoa kun olis töissä ja olis vaan ruokatauot jolloin vois syödä :D
Itse tunnustan kuuluvani päivän mukaan kumpaakin kastiin, riippuen onko vapaa vai työpäivä :whistle:

heissan!tulen joukkoon mukaan jos vaan sopii=)elöi pituutta on 163 ja painoa 82.8 joten tiputettavaa on roimasti ja laihdutuskuurin olen tuonut tervetulleeksi eilen ja kruunasin sen 12km kävelylenkillä ja tänään 40min pyöräilylenkillä.kokoonnutaanko täällä aina maanantaisin?

Vielä en ole uskaltanut itseäni punnita, kun varsinainen punnituspäiväni on perjantai aamuna. ;) laitan silloin tänne kuulumisia et onko tippunut vai ei. Tsemppiä muille laihduttajille kanssa.

Kävin minäkin sitten puntarissa, tässä kiekkopelin erätauolla!! Vaaka näytti ihan kivoja lukuja, pudotusta -400g. Nyt siis 76.6 ja alaspäin siis ollaan menossa!!
Minä syön töissä aina omia eväitä, joskus jos unohtuvat kotiin, niin sitten ihan vaan teetä ja ruisleipää...sitä löytyy sieltä aina kaapísta. Lenkilläkin kävin kerran ja pyöräilemässä pari kertaa.... kyllä se siitä, pikkuhiljaa. Ekaan tavoitteeseen eli sinne 70 kiloon, ei ole enää kuin reilut 6 kiloa, ja mikäs hätä tässä, valmiissa maailmas!!!!
Tsemppiä kaikille!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2004 klo 21:16 äippä03 kirjoitti:
heissan!tulen joukkoon mukaan jos vaan sopii=)elöi pituutta on 163 ja painoa 82.8 joten tiputettavaa on roimasti ja laihdutuskuurin olen tuonut tervetulleeksi eilen ja kruunasin sen 12km kävelylenkillä ja tänään 40min pyöräilylenkillä.kokoonnutaanko täällä aina maanantaisin?

Tervetuloa äippä03!!! Juu, meillä on täällä tämmöinen kilopino minkä minä tai nirzu laittaa aina maanantaina ja tänne sitten aina pudotukset tai nostot ilmoitellaan ja tsempataan toisiamme! Mukaan mahtuu aina kun joku haluaa, ketään ei jätetä ulkopuolelle :D
Täällä voi kertoa miten on viikko mennyt, onko havaittu vinkkejä tai heikkoja hetkiä ja kysellä neuvoja (kuten nyt muutenkin tällä palstalla) mutta näin opimme "virtuaalisesti" tuntemaan toisemme ja näinpäinpois..

Aina välillä voisi ilmoitella uusille niitä aloitusajankohtia, lähtöpainoja, pituus ja nykyinen paino niin pysytään kärryillä miten meillä menee? Ei tietysti ole pakko, mutta voisi toimia hyvänä kannustimena muillekkin!
.....Ja kehuistahan tulee aina hyvä mieli :flower: ....

no jos minäkin.... hiukan kyllä jännittää... ihan oikeesti :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
eli mulla on pituutta 168 ja puol (tärkeä puoli senttiä)
ja painoa on tähän aikaan hmm...82 kiloa :ashamed: :ashamed: :ashamed: eli pudotettavaa on...

jos pitää jotain tavoitetta niin kymmenen kiloa olisi mukava ja mahd. pian mut jos nyt ens kesäksi näyttäisi... 72 olisin iki onnellinen...

olen kyllä sellaista tyyppiä et "masennun " helposti kun tulee takapakkia....

eli kolme vuotta sitten painoin 93 kiloa... siitä tultiin alas kahdessa vuodessa tähän ja poikakin pukkasi maailmaan välissä... kiloja ei siitä jäänyt ja nyt kiinteytys urakan lisäksi on alkanut polte "pienenmästä minästä" saas nähä kuin käy... koitan muistaa maanantaisin täällä poiketa.... :(

Yhteistyössä