vk-puvun alle jo villaa , fleecea eteläsuomessa näillä keleillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Spos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mitkäs kengät?;29027358:
mitkä kengät teillä lapsilla??? lenkkarit kylmät ja kuomiakaan ei vielä viitsisi laittaa :o. meidän 3-vee ei suostu kumppareihin kun sateella.

Varrelliset välikausikengät. Toisella varsilenkkarit, toisella Vikingin goretexit.

Täällä oli aamulla nollassa ja +1 kun lähdettiin aamulla. Laitoin viime talviset toppavaatteet molemmille ja paksummat pipot ja hanskatkin. Tosi kylmä tuuli oli vielä lisäksi, itsellänikin oli toppatakki ja oli kylmä kun en aamukiireessä pipoa itselleni löytänyt. Kuopuksella oli lämpimät goret, esikoisella lenkkarit ja sanoi että varpaat on kylmät kun tultiin kotiin.

Ap, ehdottomasti välikausihaalarin alle jo villapuku tai fleece lämmikkeeksi. Ulkona on tosi kylmä!

[QUOTE="vieras";29027191]Haloo, kuinka tyhmiä täällä pitää kysellä?[/QUOTE]

No minun mielestäni kysymys on vähän samaa sarjaa kuin että kumpi on lämpimämpi, punainen vai keltainen haalari.

Villahaalareita on monenlaisia,samoin fleecejä.

Huvittaa, kun kaikilla oon fleecet ja villat tai toppahaalarit käytössä. Mun 13-vuotias suostui vasta viimeviikolla pukemaan verskatakin t-paidan päälle. Aikoinaan päiväkodissa piti kieltää pukemasta sille villahalaria jos ei ollu yli 10 astetta pakkasta. Raukka on niin kuumaverinen, että hikivesi vaan virtaa liikaa puettaessa. Eli myös lapsia on erilaisia, toiset palelee aina ja toiset ei koskaan.

Yhteistyössä