VK35 + vihlontaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niiskusneitiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niiskusneitiskä

Vieras
Muutaman päivänä ollut tosi napakoita vihlaisuja ja suppareita ja liikkuminenkin suht vaikeaa, nivuset kipeät ja yöllä oli jopa haasteellista nousta vessareissulle sängystä... jotenkin tosi vetämätön olo; eilen kyllä kävin kävelyllä ja sen päätteeksi tämä olotila ollut päällä.. tuntuu että ainakin välillä tulee suppareita ja niihin liittyy vähän tuollaista vihlontaa... ja pissalla käydessä tuntuu että jotain isompaakin tulisi sieltä suunnalta...siis ei "kakkosta" vaan tosiaan tuolta kohdun suulta, enkä uskalla edes yhtään pinnistää.....valkovuotoa on tullut välillä ihan reippaastikin...

Tarvitseeko huolestua , onko ihan normaaleja tuntemuksia? mulla lääkäri ensiviikolla joten odottelenko sinne rauhassa vai pitäisikö tässä käydä nyt tsekkaamassa paikat...

Hitsi, kun ei tiedä ikinä mitään, mitä nyt pitäisi tuntea mitä ei... tulee niin pönttöolo, ihan kun ei osaisi itse mitään... bläääh...

Samoja oireita ihan tismalleen! Tänään kävin neuvolassa ja maanantaina on aika äitipolille, ihan normaaleja vaivoja ovat, alkaa loppukiri...

mulla rv 35+5

Alkuperäinen kirjoittaja Täällä myös..:
Samoja oireita ihan tismalleen! Tänään kävin neuvolassa ja maanantaina on aika äitipolille, ihan normaaleja vaivoja ovat, alkaa loppukiri...

mulla rv 35+5

hmm.. ei varmaan pysty aavistelemaan että olisko ajallaan tulossa tai aiemmin, eli ei kerro mitään siitä nämä oireet tässä vaiheessa?

Mulla aiemmat ovat tulleet 40+1 ja 40+5 vaikka jo tässä vaiheessa on oireita ollut. Nyt terkka sanoi (sekä viime viikolla työterveyslääkäri) että voipi tulla jo aiemmin, ihan koska tahansa...

Eli ei oireet oikein kerro aikaa, voi tulla piankin tai sitten vasta 4 viikon päästä..

Yhteistyössä