N
Niiskusneitiskä
Vieras
Muutaman päivänä ollut tosi napakoita vihlaisuja ja suppareita ja liikkuminenkin suht vaikeaa, nivuset kipeät ja yöllä oli jopa haasteellista nousta vessareissulle sängystä... jotenkin tosi vetämätön olo; eilen kyllä kävin kävelyllä ja sen päätteeksi tämä olotila ollut päällä.. tuntuu että ainakin välillä tulee suppareita ja niihin liittyy vähän tuollaista vihlontaa... ja pissalla käydessä tuntuu että jotain isompaakin tulisi sieltä suunnalta...siis ei "kakkosta" vaan tosiaan tuolta kohdun suulta, enkä uskalla edes yhtään pinnistää.....valkovuotoa on tullut välillä ihan reippaastikin...
Tarvitseeko huolestua , onko ihan normaaleja tuntemuksia? mulla lääkäri ensiviikolla joten odottelenko sinne rauhassa vai pitäisikö tässä käydä nyt tsekkaamassa paikat...
Hitsi, kun ei tiedä ikinä mitään, mitä nyt pitäisi tuntea mitä ei... tulee niin pönttöolo, ihan kun ei osaisi itse mitään... bläääh...
Tarvitseeko huolestua , onko ihan normaaleja tuntemuksia? mulla lääkäri ensiviikolla joten odottelenko sinne rauhassa vai pitäisikö tässä käydä nyt tsekkaamassa paikat...
Hitsi, kun ei tiedä ikinä mitään, mitä nyt pitäisi tuntea mitä ei... tulee niin pönttöolo, ihan kun ei osaisi itse mitään... bläääh...