V
vierailija
Vieras
Oli hetki sitten auki vakituinen työpaikka siellä missä olen nyt sijaisena. Hain vakipaikkaa neljättä kertaa enkä tälläkään kertaa päässyt edes haastatteluun. Olen ollut kyseisessä työpaikassa töissä melkein kaksi vuotta ja aina saanut vain 6-12 viikon työsopimuksia. Mun jälkeen tulleita on vakinaistettu. Mä olen tehnyt niska limassa töitä ja ylitöitä on kertynyt. Vuosiansiot reippaasti enemmän kuin normaalisti tällä alalla.
Arvatkaa onko enää motivaatiota tehdä töitä kyseisessä paikassa. Pitääköhän vain jättää seuraava työsopimus allekirjoittamatta (jos sellainen on tarjolla) ja jäädä kotiin räkimään kattoon. Saisin ihan hyvät rahat liitosta.
Mitä enemmän tätä juttua ajattelen niin sitä paskempi mieliala tulee ja itku tuli tätä kirjoittaessa.
Arvatkaa onko enää motivaatiota tehdä töitä kyseisessä paikassa. Pitääköhän vain jättää seuraava työsopimus allekirjoittamatta (jos sellainen on tarjolla) ja jäädä kotiin räkimään kattoon. Saisin ihan hyvät rahat liitosta.
Mitä enemmän tätä juttua ajattelen niin sitä paskempi mieliala tulee ja itku tuli tätä kirjoittaessa.