voi apua mä en vain osaa tehdä hyvää työhakemusta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuore tapaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuore tapaus

Vieras
Hyvä cv on kasassa mutta oi ja voi tuo hakemus itsessään. Mitä ihmettä mä siihen rustaan. Valmistuin keväällä merkonomiksi. Nyt olis vapaana toimistosihteerin paikka. Mutta mitä mä laitan hakemukseen?? Mulla on kokemusta toimistotöistä ja toimistosihteerin työstä mutta kyseessä oli työharjoittelu ei oikea työsuhde vaikka teinkin ihan oikeita sihteerin tehtäviä. Palkkatyökokemusta mulla on vaan kaupasta(s-marketti ja vaatekauppa).

Aina soita paikkaan jota haet, AINA! Älä luota pelkkään cv ja hakemukseen, niin tekee tuhat muutakin tyyppiä. jos haluat paikan, soita soita, kysy ja roiku. osoita kiinnostusta. Itse ainakin nakkaan aina kaikki hakijat jotka hakee töitä suoraan sähköpostin roskalaatikkoon jos eivät edes viitsi soittaa ja kysyä paikkaa.

[QUOTE="vieras";29176216]Aina soita paikkaan jota haet, AINA! Älä luota pelkkään cv ja hakemukseen, niin tekee tuhat muutakin tyyppiä. jos haluat paikan, soita soita, kysy ja roiku. osoita kiinnostusta. Itse ainakin nakkaan aina kaikki hakijat jotka hakee töitä suoraan sähköpostin roskalaatikkoon jos eivät edes viitsi soittaa ja kysyä paikkaa.[/QUOTE]

okei. mitä mä sit kysyn jos soitan? aika kattavasti oli kerrottu ko paikasta ja työstä tuolla ilmoituksessa...