Voi apua mikä aamu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Nää on niitä aamuja, että jos olisin lapseton ja näkisin jossain tälläistä, voisin harkita lasten tekoa kolmanteenkin kertaan.

Jätkä heräs 5.24 ja mä luonnollisesti olin toistamieltä asian laidasta: yritin nukuttaa sitä takaisin viereeni, josta mulla on kiitoksena musta silmäkulma (sain kantapäästä ) ja hermot kireällä, kun jätkä huusi ja huusi ja kiljui ja huusi ja .... aaaaaaarrrrgh!! |O (onneks vauva säästyi tällä kertaa vammoitta )

Sitten se vihdoin nukahti omaan sänkyynsä, ja mä myös: paha vaan että jätkä oli nukkunut ehkä 5 minuuttia, ja sen jälkeen mä heräsin siihen että meidän tietokone piti jotain ihme meteliä tääll olkkarissa ja jätkä pelästyneenä huutaa vieressä. Oli saanut tääll tietsikassa jotain sekasin ja joku sellanen merkki ääni tai joku, samanlainen kun telkkarissa aina ne hälärit kun on tapahtunut jotain mutt paljon lujempi. Nyt sitt se kiusaa siskojaan ja kaikkee sellasta hyvin tavallista.. Voi äiti. Lisää kahvia. :|

Niin joo, ja onhan sekin tosiaan jo edistystä että tänään meidän tietokonetta ei sentään jalkavoideltu, eikä täällä tuoksu tasaisen mentholille koko asunnossa. :saint:

Ei täälläkään hurraamista, illalla unohdin hakea kuivat pyykit(2koneellista) narulta pois, tietenkin yöllä oli alkanut satamaan...sama sade jatkuu edelleen kuin esterin kuuluisasta takalistosta.Muksut tietenkin JUST NYT haluais metsäretkelle ja kiukuttelevat sadetta, sekin kun on äiteen vika. Ja sitten vielä naapuri ryhtyi pörräämään traktorillaan tuossa tien toisella puolella ja levittää sikalan lietettä, hitto mikä löyhkä!! Tästä voi päivä vain parantua...

Yhteistyössä