Yhen perintälappusen kanssa kävin kelalla toissa päivänä, koska se oli väärin. Ne ei voineet tehdä mitään vaan olin yhteydessä suoraan perintäpuoleen kelalle joka sijaitsee Lappeenrannassa. Hoidin asian itse, koska helpoin oli ilman välikäsiä asia hoitaa. Noh kävikin ilmi, että perintä menee oikein, mutta pystyn saamaan vapautuksen siitä kun tulot ei riitä.
Eikä ne tietenkään voineet siellä kelalla viimeks sanoa, että voin anoa vapautusta, koska olen työtön :headwall: :headwall: :headwall:
Ei ku vaan lappua huomenna täyttämään kun ei kuulu nettihakemuksiin.
Saatan pari valittua sanaa samalla sanoa vaikka ne sanookin ettei voineet sitä tietää. Niinpä niin eihän ne tiedä miten toimitaan pienituloisten kohdalla. Ja onhan se virkailija itse siihen syytön mutta suututtaa niin pirusti :kieh:
Eikä ne tietenkään voineet siellä kelalla viimeks sanoa, että voin anoa vapautusta, koska olen työtön :headwall: :headwall: :headwall:
Ei ku vaan lappua huomenna täyttämään kun ei kuulu nettihakemuksiin.
Saatan pari valittua sanaa samalla sanoa vaikka ne sanookin ettei voineet sitä tietää. Niinpä niin eihän ne tiedä miten toimitaan pienituloisten kohdalla. Ja onhan se virkailija itse siihen syytön mutta suututtaa niin pirusti :kieh: