Voi auttakaa,pakko purkaa johonkin,saarnoja en kaipaisi vaikka tiedän että niitä on tulossa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja broken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

broken

Vieras
eli aviovuosia 8 takana,normiperhe,kaksi lasta ja lapsistaan pitävä isä ja kunnollinen aviomies...

Jo vuoden olen kuitenkin tuntenut että minulla ei ole enää tunteita miestäni kohtaan,tykkään kovasti lähinnä kaverina mutta en voisi sanoa rakkaudeksi.Mieheni tietää tunteistani ja erostakin on joskus ollut puhe mutta mieheni ei halua erota vaan odottaa josko tilanteeni muuttuisi.

No olen pitänyt puhelimitse yhteyttä toiseen mieheen reilun puoli vuotta ja nyt nähtykin kahdesti ja vietetty vähän pidempäänkin aikaa...tämä mies on minua 10v vanhempi,lapseton mutta on kokemusta perhe elämästä edellisessä suhteessa.Vähän sellainen "renttu" mutta ah niin ihanan luonteinen ja kunnollinen ja nyt tunnen häntä kohtaan rakkautta,isoa sellaista.

Olen aina ajatellut että en ikinä hyppäisi suhteesta suhteeseen mutta nyt riski on iso,pidän todella tästä toisesta miehestä jonka kanssa pidän yhteyksiä,tästä mieheni ei tiedä,ja se sattuu minuun suuresti.

Toisaalta hirvittää erota,aviomieheni on tehnyt kaikkensa että tuntisin taas rakkautta häntä kohtaan ja todella pitää lapsistaan.

Eli kysymys sitten onkin,valitsenko elämäni järkisyistä ja en hajottaisi perhettäni,vaikka tulen olemaan lähes tunteeton miestäni kohtaan,vai ottaako ero ja pikkuhiljaa tutustella enemmän tähän toiseen mieheen jota kohtaan tunnen syvästi??!!

Oisko muilla vastaavia tilanteita??

Aina joskus ihmiset ihastuu toisiin vaikka ovatkin parisuhteessa. Tämä ei silti välttämättä vielä tarkoita "rakkautta". En tiedä teidän tilannetta mutta noin yleispätevästi minä kehottaisin pitämään etäisyyttä semmoisiin ihastuksen kohteisiin, yleensä nuo ihastumiset siitä haalistuu sitten. Ihminen itse peilaa omia fantasioitaan siinä ihastuksen kohteessa, varsinkin jos kotosalla on sillä hetkellä vähän "tylsempää".

Kiitos asiallisista vastauksista!

Mieheni on kovasti yrittänyt minua auttaa ja tukea,ollut ihana,mutta se tuppaa ahdistamaan,tekee pahaa kun en voi viettää normaalia sänkykamarielämää,ei vaan tee mieli yhtään häntä.Tuntuu että teen jo niin väärin aviomiestänikin kohtaan olemalla tunteeton :(

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Aina joskus ihmiset ihastuu toisiin vaikka ovatkin parisuhteessa. Tämä ei silti välttämättä vielä tarkoita "rakkautta". En tiedä teidän tilannetta mutta noin yleispätevästi minä kehottaisin pitämään etäisyyttä semmoisiin ihastuksen kohteisiin, yleensä nuo ihastumiset siitä haalistuu sitten. Ihminen itse peilaa omia fantasioitaan siinä ihastuksen kohteessa, varsinkin jos kotosalla on sillä hetkellä vähän "tylsempää".

Onhan se oma aviomies tylsä kun olis "renttua" saatavilla. Olet menossa aika heikoille jäille mutta kokeile pois, on sitä muutkin kylmään veteen pudonnu. Se virkistää ajatuksia. :D

Sulla on nyt joku kriisi menossa,ja sitte ne vähän rentut vasta osaakin sua käyttää hyväkseen puhutaan nätitisti ja ollaan niin vaikka mitä. ajatteles voisko olla näin? Mieti monenko ihmisen sydämmen särkisit , omasi mukaan lukien , jos nyt annat mennä kaiken mitä sulla on. En halua saarnata mutta toivottavasti tipahdat maan pinnalle,mieti mitä sulla on , ja sitä mitä menettäisit.
ihminen vois muutenkin funtsata mitä on eikä aina mitä puuttuu, koska aina jotain puuttuu.

Joo mutta kun mua vaivaa sekin että voiko mieheni todellakin "jaksaa" minua,en pysty teeskentelemään että tunnen suurta häntä kohtaan ja teeskennellen en ala petihommiin.

Tämä toinen mies ei kyllä yritä käyttää minuu mitenkään hyväksi,sen tiedän,on vain ihan huippuluonteinen tyyppi...

Apua...apua,sattuu ja kovaa,teen sitten mitä vain.

Kunnollista "renttua" ei ole olemassakaan, paitsi saduissa... jos käyttäisit saman ajan miehesi kanssa parisuhteen rakentamiseen...

Jokaisessa suhteessa on omat aallonpohjansa.

Hyväksy ensin, se että tunteet ovat laimenneet, mutta elä lähde katselemaan uusia tuulia, ennen kuin entinen on "pois alta".. anna itsellesi aikaa! Välimatka (esim. muutaman viikon asumusero) voisi huomattavasti selkeyttää ajatuksiasi

Tuota asumiseroa olen yrittänyt miehelleni,että olisi aika ja tila minulla miettiä tunteitani häntä kohtaan.mutta hän ei pysty hyväksymään sellaista taukoa,se on joko tai hänen mielestään

Tekisi mieleni sanoa miehellesi, että lakkaa miellyttämästä sinua ja tekeytyy välinpitämättömäksi ja luotaantyöntäväksi. Nämä renttuominaisuudet saattaisivat saada sinut taas kiinnostumaan hänestä. Nyt hänen ymmärryksensä ja kiltteytensä tekee hänestä ihanan, mutta tylsän ja seksuaalisesti vähemmän haluttavan sinun mielestäsi. Harmillista.

On helppo haaveilla kun asiat ovat liian kunnossa. Sitten kun eroat ja sekoilet käytännön kanssa, niin ei se renttu niin ihanalta enää näytäkkään, kun ei ole sinua tukemassa. Ex-mies tulee mieleen ja alat miettiä mikä minuun meni. Voin kertoa että tuo ihastuminen tulee ja menee kaikille jossain vaiheessa. Sitä joka pitää minkä on luvannut, huom!, tai mokaa koko jutun. Valitse siitä. Sano miehellesi että renttuilee hieman, sinun mieliksesi. :)

Yhteistyössä