Voi ei.. En kestä kuunnella!!! Pihakaveri sai lapselleen käytetyn Molo Kidsin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ostetaanko mekin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ostetaanko mekin?

Vieras
LApseni pihakaveri sai Molo Kids haalarin. Hänen äitinsä kertoi, että he löysivät sen kirpparilta hintaan 10e. Nyt hän kehuskelee, kuinka söpö hänen tyttönsä on Molo Kidsissä ja kehaisipa vielä, että enää ei tarvitse häpeillä! En ymmärrä, että miksi meidän pitäisi hävetä, kun meidän tytöllä on Tarjoustalon haalari? Miksi Molo Kids olisi jotenkin parempi ja vieläpä käytetty

Ihan hyvä löytö, olettaen että on hyväkuntoinen. Itsekin voisin siitä iloita, mutta kotona hissukseen (tai palstan kirppispinoissa).

En oo kyllä osannut koskaan hävetä, vaikka muksuilla ei olekaan Moloa yllä ollut.

Mä loukkaantuisin jos joku toisi mun lapselle Molo Kids tai Ticket to Heaven-vaatteita lahjaksi. Molo on nolo ja tuo toinen on jotenkin kammoskuttava. En pitäisi kumpiakaan lapsellani.

Mä oon niin ääliö etten edes tunnista lasten merkkivaatteita vaikka joku tavais sen mulle. Tääkin merkki ei sano mulle mitään, enkä usko että kaikille muillekkaan. Eli ihan ittensä ja egonsa takiako jotkut äidit kalliita merkkivaatteita lapsilleen ostaa? Tai no, tässä tapauksessa tietysti halvalla

No jopas.. Kyllä mulle vaan kelpais jos joku tois. Meillä ei merkeillä pelata, ihan sitä ostetaan mitä sattuu eteen tulemaan :) Tietenki vähän katon et mitä ominaisuuksia vaatteilla..mut ei mee elämä pilalle vaikka ei olis esim tickettiä :D Sympatiat aa peelle, koita kestää ü tai yllätä naapuris ja iloitse hänen kanssaan.

No kyllä mä vaan olisin iloinen jos löytäisin hyväkuntoisen ja laadukkaan haalarin 10:llä, siis iloisempi kuin jos löytäisin hyväkuntoisen mutta huonolaatuisen haalarin samalla rahalla. Mut ehkä se "ei tartte hävetä" oli vaan sanonta, tuskin niin oikeesti ajattelee..

Mun kaveri kyllä kehuskelee kun löytää mahd halvan haalarin ja oi kyllä siitä puhutaan ja puhutaan, mutta auta armias jos kehtaankin mainita ostaneeni ticketin haalarin. :D Kauheeta kehuskelua...hahaah :D
Mä joudun varmaan pistämään välit poikki, haluan samoilla tuloilla eläviä ystäviä tai sitten sellaisia tuloista riippumattomia joita ei häiritse se että meiltä sattuu merkkiä löytymään.
En minäkään arvostele "halpishaalareita" mutta tickettiä saa aina arvostella...

Ja mua taas hävettää se, että meiltä löytyy Molon ja Popin haalarit. Popin ostin käytettynä, se on käytössä pääasiassa hoidossa, ja nyt vielä näillä keleillä, kun ei oo lunta. Molon sain -60% hintaan liikkeestä, eli on uus, mutta mua hävettää, kun on kalliita merkkivaatteita... :ashamed: :laugh:
Viimeviikolla oltiin uimassa, ja ipanalla oli tuo Molon vihreä haalari. Joku nainen alkoi kysellä, että minkä merkkinen ja mistä se on, kun on niin hyvän näkönen ja värinen haalari. Menin ihan noloksi, ja kaivelin pojan kauluksesta lapun, mistä luin merkin...
Nooo, meitä on moneen junaan :xmas:

Yhteistyössä