Voi ei, olenko raskaana.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Kummasti ne miehetkin asiaa katsoo vähän eri kantilta sit kun se onkin edessä.. Onpas kiva et sinä yksin päätät miten teillä tehdään. Onnea matkaan.

Mies ei halua hoitaa enää yhtään lasta, ja on tehnyt kyllä sen erittäin selväksi.. EN halua synnyttää lasta miehelle joka ei sitä halua, ennemmin pistän ukon pihalle miettimään asioita..

Kyseessä on minun kehoni, minä päätän haluanko olla raskaana vai en. Ei mies.

Jaa... mutta mies kelpaa lapsenhoitajaksi? Mies ei halua lasta sun kanssa mut seksiä kyllä. Harmillista, ettei tajua et siitähän ovi seurata raskaus. Kyl mun mielestä sun miehelläs on oikeus tietää et nyt on voinut vipa käydä. Osaapahan sit ensi kerralla käyttää kondomia, koska sun keinot ei näytä riittävän.

tee testi! Ja raskaaksi voi tulla vaikka käyttää ehkäisyä. Olen siitä esimerkkinä, nyt rv16. Emme halunneet enää kolmatta lasta, vauvannvaatteet ja tavarat annettu jo pois ja teinkin testin mieheltä ensin salaa. Olimme käyttäneet ehkäisyä normaalisti. Kerroin miehelle kuitenkin tuloksesta koska yhdessähän se oltiin saatu aikaan, on oikeus tietää! Parin viikon ankaran keskustelun ja pohdinnan jälkeen päätimme kuitenkin pitää lapsen koska se niin kovasti meille halusi tulla. En tiedä miten jaksan tulevaisuudessa mutta nyt jo odotan lasta kovasti, mielipide on muuttunut ja katuisin kovasti jos olisin tehnyt abortin.

Kiitos vastauksista.. Laitoin ystävälle viestiä voisiko tuoda testin, mies on autolla töissä niin en oikein nyt itse pääse lasten kanssa apteekkiin.. Ei ole vielä vastannut.. Ilmoittelen tänne heti kunhan olen testin tehnyt että miten kävi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksista.. Laitoin ystävälle viestiä voisiko tuoda testin, mies on autolla töissä niin en oikein nyt itse pääse lasten kanssa apteekkiin.. Ei ole vielä vastannut.. Ilmoittelen tänne heti kunhan olen testin tehnyt että miten kävi.

Olikos se niin et on ihan kokonaista 4pv myöhässä?? Älä vaan sit ala siitä valittamaan jos näyttää negaa, et pitääkö se nyt paikkansa vai ei...