Voi ei, tiramisu räjähti eikä oo tarjottavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
|O |O |O

Hitto kun pitää yrittää keksii jotain vaihteluu, niin sitte käy näin. :snotty:

OLIS muuten perusleivonta-aineita, MUTTA ei vaahtoja eikä aikaa hakea niitä huomenna ennen juhlia.

MITÄS leipois. :| :wave: :/ :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Eiks siitä räjähtäneestä sais jotain uutta jälkkäriä? Silppuat jotain hedelmää siihen päälle ja laitat kermavaahtoa komeuden ylle?

juu, tee siitä semmoseen isoon maljaan semmonen trifle-tyyppinen jälkkäri niin kukaan ei huomaa räjähdystä :D

Eiks siitä räjähtäneestä sais jotain uutta jälkkäriä? Silppuat jotain hedelmää siihen päälle ja laitat kermavaahtoa komeuden ylle?

Tuo on hyvä idea :) Minäkin ensin mietin, että miten se oikein räjähti :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:

Tuo on hyvä idea :) Minäkin ensin mietin, että miten se oikein räjähti :laugh:

Ei oo mitään muuta hedelmää kun banaania ja omenaa... Kumpakin menee yön yli pahaks jos nyt silppuan.

Ja siis SAIN mä tosta JOTAIN kasattuu, mutta ei riitä päivän viimeisille vieraille yhtään, kun sitte kaavin ne annoskulhoihin.

Ekat keksihommelit uppokostutuin (sanottiin että kostuta kunnolla!) ja ne meni muussiks. :snotty:

Tokat kasasin päällekkäin, niin ne valu pöydälle. :snotty: :ashamed:

Että MITÄ MUUTA ton jämän lisäks mä leipoisin??? :(

Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
jotain piirakkaa?

Piirakka olis ok, jos olis vaahtoa, tykkään mustikka yms kanssa tarjota vanilla cremee, mutta kukas sitä sitte tois... :/

Sellainen paksu piirakka mikä niinkun kakkupohjainen siis.
En pidä ite niistä mitkä ihan kuivia ja jotain hillohässäkkää vaan päällä. :ashamed: :/

Tiikerikakku, mut se on niin tylsä.

Hitto ei oo pakastimessakaan mitään muuta kuin marjoja... :snotty: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja c:
Mä teen usein kaakao-banaanimuffinsseja. On tosi hyviä. Tavallinen suklaamuffinssiresepti ja sit laitan banaaninpaloja aika isoina köntteinä.

Vois olla kivaa, mutta ei oo juoksevaa margariinia eikä jugurtia viiliä yms.

Bulgarian jugurtti kyl olis yks purkki :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Mä teen usein kaakao-banaanimuffinsseja. On tosi hyviä. Tavallinen suklaamuffinssiresepti ja sit laitan banaaninpaloja aika isoina köntteinä.

mun reseptissä käytetään maitoa ja sulatettua floraa, kun meillä ei koskaan ole muuta kuin tota tavallista "leipämargariinia" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

mun reseptissä käytetään maitoa ja sulatettua floraa, kun meillä ei koskaan ole muuta kuin tota tavallista "leipämargariinia" :laugh:

No iske jooko resepti mulle? =) :D

Tällä ohjeella oon tehnyt. Ja ton suklaan tilalle niitä banaaninpaloja ehkä 1-2 banaania vähän koosta riippuen. Toi ohje on siis jostain netistä joskus kopioitu.

Suklaamuffinssit n. 15 kpl

2 kananmunaa
2 dl sokeria
3 dl vehnäjauhoja
2 tl leivinjauhetta
2 tl vaniljasokeria
2 rkl tummaa kaakaojauhetta
50 g sulatettua margariinia tai pullomargariinia
1 dl maitoa
12 palaa taloussuklaata rouhittuna (n. 80 g)

Sulata margariini, anna jäähtyä. Vatkaa munat ja sokeri vaahdoksi. Lisää sula rasva, maito ja keskenään sekoitetut muut kuivat aineet (siivilän läpi) sekä suklaarouhe. Sekoita. Täytä vuoat 2/3 täyteen ja paista 200 asteessa n. 15 min.

Tällä ohjeella oon tehnyt. Ja ton suklaan tilalle niitä banaaninpaloja ehkä 1-2 banaania vähän koosta riippuen. Toi ohje on siis jostain netistä joskus kopioitu.

Suklaamuffinssit n. 15 kpl

2 kananmunaa
2 dl sokeria
3 dl vehnäjauhoja
2 tl leivinjauhetta
2 tl vaniljasokeria
2 rkl tummaa kaakaojauhetta
50 g sulatettua margariinia tai pullomargariinia
1 dl maitoa
12 palaa taloussuklaata rouhittuna (n. 80 g)

Sulata margariini, anna jäähtyä. Vatkaa munat ja sokeri vaahdoksi. Lisää sula rasva, maito ja keskenään sekoitetut muut kuivat aineet (siivilän läpi) sekä suklaarouhe. Sekoita. Täytä vuoat 2/3 täyteen ja paista 200 asteessa n. 15 min.

Kiitos!

Tätä testaan huomenna! :D :flower: =)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä