Voi ei, turvaistuimen kiinnitysopas hukassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tohelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tohelo

Vieras
Onko kenelläkään Brio Zentoa? Mä olen hukannu sen ohjevihkosen, enkä nyt osaakaan kiinnittää sitä kasvot menosuuntaan. Osaako kukaan auttaa? Löytyykö ohjeet jostain netistä tai osaisiko kukaan neuvoa tähän?

Mä en kuukkelilla löydä kun videon ja sitä on vähän paha tulostaa tuonne autolla mukaan. Mutta ymmärsinkähän oikeen että se kiinnitetään kasvot menosuuntaan vain auton turvavyöllä kiinni?

Alkuperäinen kirjoittaja tohelo:
Mä en kuukkelilla löydä kun videon ja sitä on vähän paha tulostaa tuonne autolla mukaan. Mutta ymmärsinkähän oikeen että se kiinnitetään kasvot menosuuntaan vain auton turvavyöllä kiinni?

En oikein saa tuosta kuvasta tolkkua, miten tuo keskimmäinen istuin on kiinnitetty?
http://www.babyshop.fi/images/zento_0707_a4a.jpg

tarkoitan siis kuvaa 6.

Eikö istuimessa itsessään ole ohjeita esim päänalusen alla?

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja tohelo:

En oikein saa tuosta kuvasta tolkkua, miten tuo keskimmäinen istuin on kiinnitetty?
http://www.babyshop.fi/images/zento_0707_a4a.jpg

tarkoitan siis kuvaa 6.

Eikö istuimessa itsessään ole ohjeita esim päänalusen alla?
On siinä mutta siitä on muistaakseni vähän hankala katsoa tarkkaan vyön reitti. Mutta sieltä alhaalla sivussa olevista rei´istä se pujotetaan se vyö. Olikohan kuule jotkut värilliset kankaan palat niissä kohdissa mistä pitäis laittaa..

Eli se menee niin, että vyö työnnetään ensin istuimen sisäpuolelta (istuma puolelta) selkänojan aukosta sisään istuimen taakse. Takakautta vedetään toisesta reiästä ulos ja sieltä turvavyön lukkoon. Lopuksi kiristetään vyö mahdollisimman kireälle ja vedetään vyö suoraksi joka kohdasta jotta auton oma turvavyö pitäisi penkin mahdollisimman hyvin paikallaan.

Yhteistyössä