Parvekkeen ovi otti ja hajos maanataina, ei saa auki. Soitin huoltoyhtiöön, kukaan ei ilmaantunu kahtenpäivään. Soitin eilen sitte uusiks, no johan hultosetä saapui, ei voi tehä mitään tarvii työkaluja ja tulee iltapäivällä. Noh, tulee iltapäivällä oikein toisen huoltomiehen kanssa, sanoo ettei voi tehä mitään, pitää kutsua jostain firmasta joku mies kattoo ja irrottaa oven.
mIes sitten kattoi tossa tuota ovea ja totes et sen saa irti saranaraudalla. Mä olen niin kiukkune. Toi ovi olisi kunnossa jos noi huoltomiehet osais hommansa. |O
JOutunu ikkunasta loikkii tupakalle, ja ei ole olleskaa kivaa. Koirakin on kiukkune ku ei pääse partsille ollenkaan. |O
Mannis ei muuten palanu kovin pahasti pohjaan, ja vedenkeitin pysyi vedenkeittimenä..
mIes sitten kattoi tossa tuota ovea ja totes et sen saa irti saranaraudalla. Mä olen niin kiukkune. Toi ovi olisi kunnossa jos noi huoltomiehet osais hommansa. |O
JOutunu ikkunasta loikkii tupakalle, ja ei ole olleskaa kivaa. Koirakin on kiukkune ku ei pääse partsille ollenkaan. |O
Mannis ei muuten palanu kovin pahasti pohjaan, ja vedenkeitin pysyi vedenkeittimenä..