Voi elämän kevät tuota lasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Kuopus on aloittanu iltahuudannan. Ei meinaa rauhottua millään nukkumaan, tai no, päikkäreille kyllä menee ilman ongelmia mut nää yöunet :headwall: :headwall:

Tänä iltana sitten olis lisäksi halunnut koko ajan vaan syliin, otinkin mutta siinäkin vaan könyili ympäriinsä. Ja voi jumalavita mikä huuto kun koitin takas laittaa sänkyynsä..vaikka oiskin syliin jo rauhottunut.
Nyt tuolla huutaa, isänsä meni kaveriksi ku miulla meinas hermo loppua. Mitä mie teen ku mies menee taas töihin ja joudun yksin tuota nukuttaa?? |O |O

Tuo on kauheaa, tiedän. Mä olen niin säälittävä, et olen ottanu koneen lapsen sängyn viereen, pitäny lasta kädestä tai kättä selällä tms ja antanu huutaa. Ei olis hermot kestäny ilman tekemistä. Joskus otin mukaan kirjan ja menin lapsen viereen.

:hug: Tuo ON hermoja raastavaa toisinaan kun tuntuu ettei mikään ole hyvä. Ja kun tuossa iässä osataan jo vaatia; huomataan että "haah, minullahan on OMA TAHTO!". :whistle: Tsemppiä nukuttamiseen.... :D

Jooh..muutenkin kyllä huomaa just tuon, että omaa tahtoa alkaa löytyä.
Neiti nukkuu vielä pinniksessä, että silleen ei viereen pääse. Esikoinen kun oli jotain noita ikiä, rensui pinniksessä niin paljon että pohja meinas pettää..nukkui sen jälkeen patjalla lattialla ja mentiin sit tarpeen mukaan viereen köllöttää. Pitänee kohta tehdä sama juttu kuopuksen kans, jos ei ala muuten rauhottuu.

Meillä kans tyttö oli ton ikäsenä toooosi vaikee nukutettava. mulla meni hermot monesti, joskus luovutin ja otin viereen nukkumaan. mut pakko myöntää, mä en ees muista enää miten saatiin omaan sänkyyn nukahtaa itsekseen :whistle: nykyään se vaan menee sinne ja tsippaa.

Nonni, nyt peukut pystyyn että onnistui..Ainakin pääsin huoneesta pois ilman että alkoi järkyttävä huuto.
Monta kertaa oon kiittänyt onneani, että esikko on perinyt isänsä unenlahjat..sisko saa huutaa samassa huoneessa ja toinen vaan nukkuu.:)

Yhteistyössä