Ä
"äityli"
Vieras
Nin siinäpä se... Sukulaistyttöni saa mut hermostumaan, syynä että hän koko ajan mainostaa miten kestovaipat on parempia kuin kertakäyttövaipat ja kuinka hän ei ainakaan aio lapselleen purkkiruuan paskoja antaa (sanasta sanaan noin). Alkaa sapettaa sen verran kohta että eipä tartte olla tekemisissä varmaan. Meillä ei ole käytetty yhtään kestovaippaa, enkä kyllä koe siitä mitään huonommuutta. En ole minäkään heille huudellut siitä kuinka lapsi on pitkään heillä märissään ja tonnin painavassa vaipassa kun ei sitä raaskita vaihtaa ettei vaan pestä tartte.
Minulle on ihan sama, kuka käyttää mitäkin. Mutta sellaista jatkuvaa tökkimistä en siedä. Mitä se on häneltä pois jos hän tekee kaikki ruuat alusta lähtien itse mutta minä olen antanut purkkiruokia. Ja tuo kestovaippa asia. Itsellänikin alkaa pirunsarvet nousta pikkuhiljaa kun olen tajunnut että tällaista vertailua tämä äitiys on. Muutkin varmaan kokeneet vastaavaa?
Minulle on ihan sama, kuka käyttää mitäkin. Mutta sellaista jatkuvaa tökkimistä en siedä. Mitä se on häneltä pois jos hän tekee kaikki ruuat alusta lähtien itse mutta minä olen antanut purkkiruokia. Ja tuo kestovaippa asia. Itsellänikin alkaa pirunsarvet nousta pikkuhiljaa kun olen tajunnut että tällaista vertailua tämä äitiys on. Muutkin varmaan kokeneet vastaavaa?