Voi että ärsyttää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
Mulla oli huutiksessa osta heti-tuote ja yksi sen huusi/osti edellispäivänä. Kyseessä iso tavara joka pitäisi saada nopeasti pois muuton tieltä...
Mutta tästä ostajasta ei kuulu mitään! Kuinka vaikeaa olisi vaikka heti osta heti-huudon jälkeen ottaa myyjään yhteyttä?
Itse kyselin eilen aamusta koska voisi tavaran tulla noutamaan mutta ei vastausta...

Osta heti huuto ei tarkoita maksa heti huutoa!!
Jos sulla on ollut ilmoituksessa maininta, että tuote pitää maksaa HETI niin sitten ymmärrän ärsytyksen. Tosin joillakin ei ole omaa tietokonetta vaan käyttävät esim kirjaston tietokonetta eivätkä voi päivystää netin luona 24/7.

mutta jos on osta heti, ja joku ostaa tuotteen heti, miksei voisi myös heti ottaa yhteyttä myyjään? :) sen viestinhän saa suoraan sähköpostiin kun ostaa tuotteen. mun mielestä toi olis kivempi niin, vaikka itselläni ei lue mitään osta heti tuotteissa että pitäis heti maksaa. mutta voihan myyjä itsekin ottaa yhteyttä ostajaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Jos sulla on ollut ilmoituksessa maininta, että tuote pitää maksaa HETI niin sitten ymmärrän ärsytyksen. Tosin joillakin ei ole omaa tietokonetta vaan käyttävät esim kirjaston tietokonetta eivätkä voi päivystää netin luona 24/7.

Mulle on tän tuotteen kanssa aivan sama vaikkei maksaisi ollenkaan mutta en käsitä että minkä helvetin takia ei voi samantien ostamisen jälkeen laittaa viestiä kun tietoni on saanut...

Montako päivää mun nyt pitää odottaa yhteydenottoa, ennen kuin koitan jos joku ripeämpi tuon ostaisi tai kannan koko paskin roskikseen?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mulle on tän tuotteen kanssa aivan sama vaikkei maksaisi ollenkaan mutta en käsitä että minkä helvetin takia ei voi samantien ostamisen jälkeen laittaa viestiä kun tietoni on saanut...

Montako päivää mun nyt pitää odottaa yhteydenottoa, ennen kuin koitan jos joku ripeämpi tuon ostaisi tai kannan koko paskin roskikseen?

mä odottelin 3 viikkoa ennen ku osta heti huutaja vihdoin otti yhteyttä/maksoi tuotteen:( Oon ihan liian kiltti:D ymmärrän ärsytyksen kun itse suosin nopeita kauppoja. Ilmoitin kyllä että jos voi tuotteen ostaa heti niin voi myös kirjoittaa viestin heti koska myyjä ei voi tietää milloin huutaja ostaa tuotteen ja täten kirjoittaa ensin. Rasittavaa:(

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mä odottelin 3 viikkoa ennen ku osta heti huutaja vihdoin otti yhteyttä/maksoi tuotteen:( Oon ihan liian kiltti:D ymmärrän ärsytyksen kun itse suosin nopeita kauppoja. Ilmoitin kyllä että jos voi tuotteen ostaa heti niin voi myös kirjoittaa viestin heti koska myyjä ei voi tietää milloin huutaja ostaa tuotteen ja täten kirjoittaa ensin. Rasittavaa:(

antoiko ostaja mitään selitystä viivyttelylle?

Yhteistyössä