Voi että jotku osaa olla tyhmiä. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piippola"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piippola"

Vieras
Siis mulla on yksi tuttu joka sai n viikko sitten vauvan. Kaikissa kuvissa mitä hänestä vauvansa kanssa olen nähnyt, niin vauva on pystyssä, siis tämä akka pitää sitä lasta jotenkin istuvassa asennossa. Eihän se nyt voi olla hyväksi lapselle?
Sitten huolehtii jo että pitäis alkaa tekemään vatsalihaksia ja päästä lenkille että sais vatsamakkarat pois. Voi jeesus! No saapahan ikuisen pömppiksen jos niitä vatsalihaksia alkaa treenaamaan.
En viitti tälle sanoa mitään itse koska jos joku häntä kritisoi, oli se asia mikä tahansa, niin ei saa kuin vihat.

[QUOTE="piippola";24284546]No saapahan ikuisen pömppiksen jos niitä vatsalihaksia alkaa treenaamaan..[/QUOTE]

Siis miten niin saa ikuisen pömppiksen? Jos treenaa vatsalihaksia, niin eikös sen ideana just ole että se pömppis häviää...?

Siis miten niin saa ikuisen pömppiksen? Jos treenaa vatsalihaksia, niin eikös sen ideana just ole että se pömppis häviää...?

aloittaja varmaan hakee sitä, että synnytyksen jälkeen on hyvä odottaa hetki, että vatsalihakset palautuvat niille tarkoitetuille paikalle tai jotain, ennen kuin alkaa treenaamaan.. vatsan kasvaessa myös vatsalihaksille käy jotain eikä ne ihan samassa sekunnissa palaudu kun vauva on pihalla.. :D

itse luin jotain kun odotin, mutta olen jo unohtanut tarkat faktat :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;24284619:
Jos alkaa tekemään vatsalihaksia ennenku se rako niiden välistä on hävinny, saa pömppiksen :D

Syviä vatsalihaksia voi treenata jo vaikka sairaalassa. Mitä jos ap:n kaveri tarkoittikin jotain sellaisia, vaikka pilatesjumppaa tms.

aloittaja varmaan hakee sitä, että synnytyksen jälkeen on hyvä odottaa hetki, että vatsalihakset palautuvat niille tarkoitetuille paikalle tai jotain, ennen kuin alkaa treenaamaan.. vatsan kasvaessa myös vatsalihaksille käy jotain eikä ne ihan samassa sekunnissa palaudu kun vauva on pihalla.. :D

itse luin jotain kun odotin, mutta olen jo unohtanut tarkat faktat :D :D

Juuri tätä hain. Itelle sanottiin neuvolassa että vasta jälkitarkastuksessa lääkäri arvioi että voiko alkaa tekemään lihasliikkeitä, mutta parempi odottaa että vatsa palautuu.

Yhteistyössä