Voi että kun mulla on ihana mies :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimosan äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimosan äippä

Vieras
Oltiin kaveripariskunnan luona eilen peli-illassa, ilta venähti puoli 5 jolloin oltiin kotona. Äitini oli kotonamme neidin valvojana kun tämä nukkui, tullessamme kotiin hän ilmoitti ettei saa nukutuksi meillä ja lähtee kotiin aamuyöstä.

Olimme siksi myöhään peli-illassa kun olimme varautuneet siihen että äitini on neidin kanssa aamun että saamme nukkua tyyliin 11-12 asti. Ei mitään, toiselle oli herätys tiedossa 7-8 aikaa kun neitimme herää eli yöunet jäi tosi lyhyeksi, Tällöin ihana mieheni ilmoitti että kyllä hän herää, ja niin heräsikin, minä sain koisia kaikessa rahassa puoli 12 asti... Oli taas sellainen arkipäivän rakkaudenosoitus että lämmittää mieltä :)

Mitäs kivaa keksisin hänelle?

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera tigris:
Minä sain eilen ihanan herätyksen, kun mies supisi:"Oonko mä ikinä muistanu sanoa miten kaunis sä oot?" Sit silitteli mun kasvoja ja suukotteli ja kehui vähän lisää.. :heart: :heart: :heart: :D

:) Mun mies sanoo noin joka päivä. Ja kysyy että joko oon saanut jokapäiväisen pusuni :laugh: sit tietysti suukkoja satelee.

Mä sain tänään hammaspesun ja kasvovedet pumpulissa sänkyyn, sit tuli kahvia, jäävettä ja voileipiä ja lisäks aamun lehti. Mies lähti ipanoitten kanssa pihalle ja pisti mulle Nightwishin soimaan lähtiessään. :D

Ja keittiössä oli tiskit hoidettu ja siivottu :heart: :heart: :heart:

Mun mies otti vapaata 3 viikkoa (tosin palkatonta) jotta voi hoitaa muksut kokopäiväisesti ja minut myös (tosin olen itse kykenevä hoitamaan itteni, mutta ei sitä tiennyt ennen leikkausta). Saanut itse nukkua milloin vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:
Kivasti tehty =) Mitäs jos käskisit hänen mennä nyt päiväunille,taitaisi olla kovin mielissään :D Ihania kyllä ihan käytännön asioista se rakkaus paistaa.

Joo nukkuu päikkäreitä, pyysin häntä menemään heti kun heräsin...
Meillä on viikonloppuisin systeemi et molemmat saa nukkua toisena päivänä pitkään ja mun vuoro olisi ollut herätä, oon ollut hieman flunssainen niin ajatteli varmaan et tartten enempi unta kun niin salamana ilmoittautui herääjäksi.

Näissä arkipäiväisissä jutuissa se rakkaus parhaiten näkyy. Minusta on ihan yhtä ihanaa olla se tekijä kuin vastaanottaja :D :heart: :heart: .

Meillä mies on se kuka yleensä herää tuollaisissa tilanteissa. Hän saattaa sitten nukkua iltapäivällä.

mistä ihmesstä te olette tollaset miehet löytänny??...oisipa minullakin...meillä ei ole mitään tuollaista...elämmä kuin kämppikset...eilen tänne pätkän kirjoitinkin ahdistuksestani...jossain on varmaan minullekin moinen mies...=(...

Alkuperäinen kirjoittaja tumman harmaa:
mistä ihmesstä te olette tollaset miehet löytänny??...oisipa minullakin...meillä ei ole mitään tuollaista...elämmä kuin kämppikset...eilen tänne pätkän kirjoitinkin ahdistuksestani...jossain on varmaan minullekin moinen mies...=(...

Monesti olen täällä lukenut juttuja ja entistä enemmän arvostan miestäni. Harmittaa huonosti kohdeltujen puolesta, kaikki ansaitsivat kunnon miehen joka kohtelee hyvin ja arvostaa puolisoaan. Enpä voi muuta sanoa kuin että kyllä niitä hyviä miehiä on, ei kannata tyytyä huonoon. Moni tyytyy liian vähään kun on kohdalle sattunut vain huonoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:

Monesti olen täällä lukenut juttuja ja entistä enemmän arvostan miestäni. Harmittaa huonosti kohdeltujen puolesta, kaikki ansaitsivat kunnon miehen joka kohtelee hyvin ja arvostaa puolisoaan. Enpä voi muuta sanoa kuin että kyllä niitä hyviä miehiä on, ei kannata tyytyä huonoon. Moni tyytyy liian vähään kun on kohdalle sattunut vain huonoja.

just tästä kirjotin eilen että tähän tilanteeseen itsekin vain tyytynyt..nyt tajunnut ettei tämä ole sitä elämää mitä haluan elää ja olen onneton..mutta miten vaikeaa tästä onkaan irtautua...=(

Alkuperäinen kirjoittaja hlikyhgt:
Minä sain eilen ihanan herätyksen, kun mies supisi:"Oonko mä ikinä muistanu sanoa miten kaunis sä oot?" Sit silitteli mun kasvoja ja suukotteli ja kehui vähän lisää.. :heart: :heart: :heart: :D

:) Mun mies sanoo noin joka päivä. Ja kysyy että joko oon saanut jokapäiväisen pusuni :laugh: sit tietysti suukkoja satelee.
m

:o :o apua...mulle ei oo sanottu mitään tuollaista aikoihin :'( tulipa paha mieli

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:

niin :/

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja hlikyhgt:

m

:o :o apua...mulle ei oo sanottu mitään tuollaista aikoihin :'( tulipa paha mieli

Äläs ny sure.. koetas vaikka kehasta miestäs, jotain pientä, niin metsä vastaa.. juu nou?!

Yhteistyössä