Voi että kun oon väsy..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Nyt toivoisin kovasti että äitini asuisi täällä lähellä ja auttaisi, tai edes joku.. Tänään oon pimahtanut jo monesti päästäni ja huomista en haluaisi välttämättä kohdata. Ei jaksa |O . Poika ei usko mitään! Huutaa huutamistaan.. Ihanaa tämä uhmaikä..

Mulle tulee joka kuukausi näitä hirveitä uupumuksia, jatkuuko nämä uupumukset montakin vuotta? Tulee sellainen olo että ei jaksa millään, mietin että miksi lapsen tein. Sit itkettää ja masentaa ku en osaa olla hyvä äiti. Kun tuo uupunut olo on lähtenyt pois niin häpeän ajatuksiani :ashamed: ... Ei tuu kesää... Rankkaa tämä yksin on :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
:hug: :hug: voimia huomiseen.
Olisiko mahdollista ottaa vaikka MLL:n hoitaja avuksi joskus?

Ei mulla ole varaa, se raha menee ennemmin ruokaan tai muuhun tarpeelliseen. Onneksi ens viikolla pääsen leffaan, sisko tulee poikaa kattoo. Poika tosin silloin nukkuu eli ei tarvii siskon kuin istua täällä.

voimia sinne! Samanlaisia olotiloja täälläkin välillä. Ja itseasiassa ollut nyt jo monta päivää. Tyttö 2,5v koettelee rajojaan ja 4v myös. On mieskin, mutta sillä on aina silloin menoja ja iltavuorot kun ei pitäis.

Yhteistyössä