Voi että mulla on maailman ihanimmat lapset! <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 4n yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

4n yh

Vieras
13-vuotias on kuin pieni enkeli murkkuiästään huolimatta. Ei huuda, raivoa, hauku.. tottelee, tekee kotitöitä, auttaa pyydettäessä ja ilman pyytämistäkin. Vähintään kerran viikkoon kun tulen kotiin, on täällä siivottu ja tyttö on leiponut milloin pullaa, milloin muffinsseja ja keittänyt minulle kahvin valmiiksi <3

11-vuotias on vähän uhmakkaampi, mutta silti aina ollut enkelimäinen ja rauhallinen. Pärjää koulussa, saa pelkkiä ysejä ja kymppejä. Ei aiheuta äidilleen huolta eikä murhetta.

7-vuotias poika on niin isoa poikaa. Haluaa tehdä "miesten töitä" -leikkaa nurtsit kesällä, talvella tekee pihan lumityöt. Halii ja halii äitiään, muistaa jopa sanoa että äiti on niin kiva.

5-vuotias on niin suloinen. Palleroinen, pieni. Kova poika laulamaan <3 Halii, pusii, kömpii äipän viekkuun aamuyöstä. Sanoo miten ihana ja kiltti äiti onkaan. Touhuaa reippaasti omia pienen pojan leikkejään silloinkin jos isommat sisarukset eivät ole leikkikaverina. Huokaa joskus viikolla, että pidettäiskö äiti yhteinen vapaapäivä ja jäätäis kaksin kotiin <3 Onneksi tähän on aina välillä mahdollisuus.

Mulla on niin rakkaat ja ihanat lapset! En pois antais koskaan. Yksinpä tosin nuo olen kasvattanut, siinäkö lie syy moiseen ihanuuteen ;)

Ihanalta kuulostaa. Mukavaa lukea välillä tällaistakin tekstiä niitten ainaisten valitusten sijaan. Selvästikin osaat arvostaa lapsiasi, ja se näkyy myös heissä. Rakkaudella kasvaa onnellisia lapsia. =)

meillä 11v tytät on muuttunut aurinkoisesta raivottareksi... Hormonit taitaa jyllätä, varsinkin päivisin kiukkuaa ja raivoaa. Öisin saattaa joskus kömpiä viereen, silloin on kaikki toisin... On vielä pieni ja epävarma. Rakas oma tyttäreni!

Kiukun keskellä yritän jaksaa ajatella: Rakasta silloin kun sitä vähiten ansaitsee, sillä silloin sitä eniten tarvitsee... Tuo esiteinikin :)

No juu.. kyllähän tuo minunkin 11-vuotias osaa olla raivostuttava. Lähes joka asiaan on vastauksena "en tee". Mutta mitäs pienestä murinasta, sehän on vain kasvamisen merkki ;) Pääasia että koulu sujuu hyvin ja perusasioissa ei uhmaa (=kotiintuloajat jne)

Nyt ap on kyllä erehtynyt. Mulla on ne maailman ihanimmat lapset :heart: :D Tuolla ne pihalla autteli tänään puiden kantamisessa 5- ja 3-vuotiaat =) Tyttö toi isompia pinoja ja poika kaappasi kainaloonsa painavimmat pölkyt ja raahasi ne reippaasti kasaan =) Ja ihan ilman pyytämisiä.

Yhteistyössä