Voi että ottaa aivoon!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimmali

Aktiivinen jäsen
17.04.2007
3 784
0
36
Äiti soittaa aina jotain ihan epämääräsiä puheluja,kysyy miten menee ja on sitten hiljaa sen 5 minuuttia puhelimessa. :kieh:

Ja kyselee tietääkö kukaan tästä mun masennuksesta..ootko kertonut kellekään,onko kaikki kunnossa jne..Tosi rasittavaa,oonkin sanonut sille että soita jos sulla on oikeeta asiaa tai tarttet juttuseuraa mutta älä soittele siitä että mun pitäis peitellä sun sairaslomaa tai että mun pitäis vakuutella sulle ettet sää oo hullu. |O

Siis oon varmaan huono tytär mutta mä en jaksa tommosta itsesäälissä rypemistä,mulle turhaansoittelemista enkä jatkuvaa salailua.

Sitten kun se sano että on sairaslomalla ja elää isän rahoilla niin en jaksanu enää jutella niin sanoin että mulla ei olis varaa olla saikulla kun meillä on muutenkin tiukkaa..oli pakko sanoo,kun meni hermot. :(

Ei se varmasti ole helppoa, mutta ajatelkaa että äitinne hakee teiltä kuiten sitä tukea. Miettikää miten ahdistavaa sillä on murehtia asioita jotka varmasti masentuneen mielessä ovat todella raskaita. :/

Voi kamalaa! :(
No auttasko jos äitiäs vähän potkasis persuuksille ja sanois että nyt loppu tää vanuminen, ylös ulos ja lenkille!! Herätät sen kerralla siitä "koomasta"?
Oiskohan liian rajua...

Alkuperäinen kirjoittaja Candybar:
Voi kamalaa! :(
No auttasko jos äitiäs vähän potkasis persuuksille ja sanois että nyt loppu tää vanuminen, ylös ulos ja lenkille!! Herätät sen kerralla siitä "koomasta"?
Oiskohan liian rajua...

Jaa-a..se oli sairaalassa masennuksesta jonkun 1 kk ja sitten tuli kotiin.Parani aika hyvin mutta taas tullut joku ihmeen..Äh! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
No isä käy töissä joten on suuren osan päivästä poissa kotoa..Se siinä suututtaakin kun isä sairastaa leukemiaa ja käy töissä..Äiti taas saikulla,vaikka.. :kieh:

Ai että fyysinen sairaus kelpaisi syyksi sairaslomaan mutta masennus ei??

No,toivottavasti sä et itse koe vakavaa masennusta... :-/

Alkuperäinen kirjoittaja mietis:
No isä käy töissä joten on suuren osan päivästä poissa kotoa..Se siinä suututtaakin kun isä sairastaa leukemiaa ja käy töissä..Äiti taas saikulla,vaikka.. :kieh:

Olin aikoinaan masentunut v.2003 mutta pääsin yli.Tästä saa ihan vapaasti tulla kakkaa niskaan mutta kyllä koen isän syöpähoidot ja leukemian vakavampana kuin äidin masennuksen.Sitä en mene kieltelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja mietis:

Olin aikoinaan masentunut v.2003 mutta pääsin yli.Tästä saa ihan vapaasti tulla kakkaa niskaan mutta kyllä koen isän syöpähoidot ja leukemian vakavampana kuin äidin masennuksen.Sitä en mene kieltelemään.

Onko niita pakko verrata keskenaan.

Sun aitikin varmaan kokee turhauttavana oman masennuksensa, ja kaipaa ihan oikeasti kannustusta. Eihan sun aidin sairasloma ole sun isaltasi pois, vai onko?
Mielen sairaudet ovat siita kurjia, etteivat ne nay ulospain.

:(

Yhteistyössä