Voi että tota poikasta <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Nyt lähti viemään luokkakaverille postilaatikkoon lahjaa. Oli ite kirjottanu runon siihen ja muutaman pokemon kortin laitto mukaan.
Mullekki oli tehny pienen lahjan ja runon joka kuulu näin:

Talvi

Oioi talvi on niin ihanaa
lunta kun sataa
paras päivä on.

:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja N:
Suloinen poika sinulla! :)

Se on. Mä vaa pelkään että häntä aletaan kiusaamaan just tuon herkkyyden takia. Toivottavasti ei.

Tuo herkkyys on kyllä ihana piirre. Toisten huomioon ottaminen on sosiaalisista taidoista tärkein, minusta. :) Voi kunpa lastasi ei ikinä tuon vuoksi kiusattaisi ja hän pysyisi sellaisena.

Se on. Mä vaa pelkään että häntä aletaan kiusaamaan just tuon herkkyyden takia. Toivottavasti ei.

Tuo herkkyys on kyllä ihana piirre. Toisten huomioon ottaminen on sosiaalisista taidoista tärkein, minusta. :) Voi kunpa lastasi ei ikinä tuon vuoksi kiusattaisi ja hän pysyisi sellaisena.

Toivotaan. Melko hyvän itsetunnon omaavia nuo kyllä on. Nuorin poika meni tarhan naamiaisiin prinsessa mekossa. Siitä moni täälläki sano että järkyttävää.
Uskaltavat ainaki olla luonnollisesti oma itsensä :D

Toivotaan. Melko hyvän itsetunnon omaavia nuo kyllä on. Nuorin poika meni tarhan naamiaisiin prinsessa mekossa. Siitä moni täälläki sano että järkyttävää.
Uskaltavat ainaki olla luonnollisesti oma itsensä :D

Voi että, ihan huipuilta kuulostaa nuo lapsesi. :D Tuo on juuri parasta, mitä voi olla, tuo hyvä itsetunto. Sen varassa kykenee tekemään kaikkea ihanaa elämässä, eikä tarvitse miettiä, nolaako itsensä - uskaltaa heittäytyä ja pukeutua poikana vaikka prinsessa mekkoon, jos vaan itse niin haluaa. Ihanat lapset! :)

Uusimmat

Yhteistyössä