H
harmittaa
Vieras
Mulla on sellainen työ, että mulla on omia asiakkaita. Useiden asiakkaiden kanssa tulee lämpimät välit, vaikka ystävyyssuhteita en missään nimessä halua asiakkaisiini luoda.
Olen jäämässä pian hoitovapaalle ja haaveena olisi nyt sitten raskautuakin tässä hoitovapaan aikana
Olen ollut ihan intona asiasta, että hoitovapaan jälkeen olisin vielä hetken töissä ja sitten jäisin äitiyslomalle.
Tänään eräs asiakas suhtautui tosi nuivasti hoitovapaaseeni
Ihan selkeästi pettyi kovasti ja totesikin, että "voi että sinun kanssasi" :O
Tuli tosi ikävä olo, ja siihen oli vaikeaa suhtautua ihan normaalisti. Asiakas leppyi siinä jutellessa ja kerroin kehen hän voi ottaa poissaoloni aikana yhteyttä.
Hoidan työssäni hyvin henkilökohtaisia asioita ja ihmiset toki luottavat minuun melko lailla, varsinkin tämän päivän kaltainen vanhempi ihminen. Toki en ole korvaamaton, vaan töissä pystyy kyllä joku toinenkin hoitamaan asiakkaitani.
Tuli sellainen tylsä ja ikävä olo, että mitähän nämä asiakkaat tuumaavat, jos palaan keväällä maha pystyssä takaisin töihin....
Osa ei varmaan onnesta riemastu
Voi itku.
En voi tietenkään elää elämääni asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Minulla on oma henkilökohtainen elämäni ja sitten työelämä. Olen olut tuossa työssä nyt nelisen vuotta ja tuossa asemassa vuoden verran. Ymmärrän toki, että asiakkaiden kanssa on nyt vuodessa tutustuttu ja jäänkin sitten pois, mutta silti..
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Olen jäämässä pian hoitovapaalle ja haaveena olisi nyt sitten raskautuakin tässä hoitovapaan aikana
Tänään eräs asiakas suhtautui tosi nuivasti hoitovapaaseeni
Hoidan työssäni hyvin henkilökohtaisia asioita ja ihmiset toki luottavat minuun melko lailla, varsinkin tämän päivän kaltainen vanhempi ihminen. Toki en ole korvaamaton, vaan töissä pystyy kyllä joku toinenkin hoitamaan asiakkaitani.
Tuli sellainen tylsä ja ikävä olo, että mitähän nämä asiakkaat tuumaavat, jos palaan keväällä maha pystyssä takaisin töihin....
En voi tietenkään elää elämääni asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Minulla on oma henkilökohtainen elämäni ja sitten työelämä. Olen olut tuossa työssä nyt nelisen vuotta ja tuossa asemassa vuoden verran. Ymmärrän toki, että asiakkaiden kanssa on nyt vuodessa tutustuttu ja jäänkin sitten pois, mutta silti..
Onko muilla vastaavia kokemuksia?