voi että tuota 14 vuotiasta

typyjen äippä

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
1 684
0
36
|O |O
Mennee hermot sen kans. :headwall: ja kyse on siis mun siskosta. Joka tietää kaikesta kaiken paremmin ku kukaan muu. On nii näsäviisaski et :headwall: :headwall: :headwall: joskus oon aatellu et se saa vielä jonain päivänä nenilleen jos ei ala pikkasen miettiin mitä suustansa päästää.
onks teil muilla samanlaisia tuon ikäset?

mun veli oli samanlainen tuon ikäsenä,tosin tilanteeseen varmaan vaikutti vanhempien ero samaan aikaan :/
täytyy myöntää että se aika oli jotenki ihan kamalaa :/ veli tuli meille kylään ja nähtiin paljon mutta se "vastaan tulkutus" oli ihan kamalaa :headwall: nyt on kyllä jo ihana oma ittensä :heart:

Itse myönnän olleeni, vaikka sen tajunnut vasta jälkeenpäin. Enkä edes muista enää mitä niin "mukaviisasta" olen suustani laukonut että on palanut päreet niin siskoillakin kuin vanhemmillakin ja useaan otteeseen -.-

Meillä kanssa miehen poika on samanlainen näsis!
Kaikki se luulee tietävänsä ja jos jollain on vaikka uus kännykkä ni hänellä on silti parempi jne....Jouluna koetellaan hermoja oikeen kunnolla

Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Itse olit aina kaikesta samaa mieltä muiden kanssa? Tai ainakin hiljaa?

voin melkein väittää että kyllä. Tuollanen en kuitenkaan ole ollut ku sisko on nyt. Sen on äitiki sanonu :heart: :whistle: ;)

Vai olisko aika jo vähän kullannut muistoja :whistle:

Oma mutsi lurittelee ainakin sellasia satuja mun teiniajoilta aina ettei mitään rajaa..

Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Onezhskoe ozero:
juu,menee hermot. on myös paljon hyvä =)

juu kaikillahan meil on huonoja päiviä =) eiköhän tuoki huomenna jo oo taas normaali :heart:

Sä oot sen mielestä vanha kalkkis joka ei tajuu, ja se on ihan oikeessa :D En mä pahalla, mut tajuutsä mitä mä meinaan?

Yhteistyössä