Voi flunssa **#%&!

03.03.2008
786
2
16
Pitäs olla joku armo siinä, et sais joskus vanhemmatkin sairastaa rauhassa. On ihan tosi raskasta sairaana olla lasten kanssa itekseen. Lapset sairasti ekaksi flunssan ja nyt minä :'( Siistiä kun pieni vetää monta kertaa päivässä villasukkia ja muita vehkeitä niskaan et mennää pihalle ja ite vaa ei kykene....

Onneksi tää flunssa ei ole pahimmasta päästä. Mulle harvoin tulee kovaa kuumetta, niin pärjää. Eri asia kun tulee mahatauti. On aika hirveetä yritttää hoitaa toisia kun on ihan taju kankaalla ja oksentaa ja ripuloi.... |O

Mulla sama tilanne. Tai torstai ja perjantai olin itekseni lasten kans,nyt onneks mies on kotona. Tosin olo alkaa jo helpottamaanki onneks. Se on kyl aina niin,et sillon just iskee se flunssa ko ei tosiaan olis aikaa sille. Viimeks ko mul oli flunssa ni se oli reilu viikon mun riesana,ko en saanu ollenkaa levättyä rauhassa.

mullakin on flunssa :( pää painaa tonnin kun on niin täynnä räkää ja mahaan sattuu :( Ja ihanan kuumeinen olo mutta kuumetta ei ole.Ja tietty olen raskaana ja murehdin vauvastakin kun olen itse kipeä :) Ja pienempi vetää meilläkin kenkääjalkaan kun reppana luulee että mennään pihalle leikkimään :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Meillä on täällä 6kk ikäinen nuhassa ja kuumeessa. Antaisin mitä vaan, että saisin siirrettyä itselleni tuon taudin ja pieni sais olla rauhassa.

No minä taisin ton tehäkki ;) Nyt on lapset terveinä

Kävispä meillekki äkkiä tuo. Miks pöpöjä ei voi ottaa ja siirtää??

Ota särkylääkettä niin helpottaa vähän.

Juu kyllähän noita lääkkeitä on joutunu nappailee. Se vaan on nii et pitemmän päälle pitäs saada parannella ittensäkin joskus. Turha haavehan se on kun on lapsia. En niistä kyllä luopus, enkä tarkota et en niitä hoitas ja välittäs, haaveita kai kuitenkin saa olla...

Haaveilen siis nukkuvani yöni kunnolla, olevani pirteä ja terve päivisin!!!!!!!!!! (hinkkaa vimmatusti yskänlääkepulloa pullonhengen toivossa)

Yhteistyössä