Perjantai sentään: me tultiin just kotiin kahden päivän bussiretkeltä lasten kanssa ja mä jäin yksin kotiin tyttöjen kanssa kun mies ja miniukko lähti palauttaan vuokradösää. Olin kaks tuntia putkeen pidellyt vauvaa joka ei suostunut nukkuun ja känkkäs ja kitisi väsyään, ja neiti ja jätkäkin oli ihan puhki puoli raivona. Mä sain tainnutettua pikkuneitin partsille nukkuun ja neiti jotain leluillaan touhus omassa huoneessa ja ajattelin sitten rentoutua kahvin äärellä ennen tavaroiden purkua ja siivousta. Keitin kahvit, ja käännyin ottaan sämpyläpussia, ja saman tien tajusin jonkun suhahtavan pääni yli!! Sain siis todellakin melkein sydänkohtauksen, mä inhoon ja pelkään lintuja niin paljon kuin vaan voi jotain pelätä!
Nyt se on poistettu jo, soitin naapurin kivan sedän tuleen avuksi kun en kestänyt oottaa miestä kotiin: tipu istu ensin kivasti hetken kattokruunussa mutta sai sitten jonkun pyrähtelykohtauksen joten en selvinnyt sen kanssa enää todellakaan...... Aaaaarrgghh, ajatuskin puistattaa!!! |O |O
Pitääks mun nyt siivota tää koko kämppä katosta lattiaan, vai voinko olla varma ettei saada mitään tauteja? Kiva juttu, se on tepastellut varmaan meidän ruokapöydällä ja joka paikassa. Yökyökyök!!! :ashamed:
Nyt se on poistettu jo, soitin naapurin kivan sedän tuleen avuksi kun en kestänyt oottaa miestä kotiin: tipu istu ensin kivasti hetken kattokruunussa mutta sai sitten jonkun pyrähtelykohtauksen joten en selvinnyt sen kanssa enää todellakaan...... Aaaaarrgghh, ajatuskin puistattaa!!! |O |O
Pitääks mun nyt siivota tää koko kämppä katosta lattiaan, vai voinko olla varma ettei saada mitään tauteja? Kiva juttu, se on tepastellut varmaan meidän ruokapöydällä ja joka paikassa. Yökyökyök!!! :ashamed: