Voi h****tti! Mä en kestä tätä ainaista pahaa hajua! Siis mulla itellä on paha ominaishaju :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tää asia masentaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tää asia masentaa

Vieras
Pidän hyvin hygieniasta huolta, joten siitä ei johdu. Mun hengitys haisee jatkuvasti pahalta ja kaikki dödöt pettää. Ainut mikä pitää hienhajun on absolut torr, mutta sitäkin sais olla viiden päivän välein laittamassa.

Nyt kesällä sit ku hikoilee vähän tavallista enemmän niin mun häpykumpu ja nivuset hikoilee myös ja haisen sit vielä alapäähiellekki.

Sinkku oon kaiken lisäks, mitenköhän ikinä löydän ketään kuka kestää tällasta haisulia :(

Mun äidillä tai siskolla ei tällasta ongelmaa ole, miks just mulle on tällanen riesa tullu? Oon ihan normipainonenkin 170cm/68kg. Onkohan tällaseen vaivaan mitään lääkitystä? Pahan hajuiseen hengitykseen auttais varmaan isojen nielurisojen poisto, mutta kun ei oo angiinoita niin lääkäri ei suostu laittaa lähetettä leikkaukseen vaikka muuten mulla on lähes kerran kuussa kurkku kipeä.

Mutta liikahikoiluun ei varmaan auta sit mikään?

ihmisen ominaishajuun vaikuttaa aika paljon mitä syöt ja juot. Ja jos elimistössä on vähän nestettä myös eritteet,hiki,virtsa ym. ovat paljon jymäkämmän tuoksuiset.

Alkuperäinen kirjoittaja W:
ihmisen ominaishajuun vaikuttaa aika paljon mitä syöt ja juot. Ja jos elimistössä on vähän nestettä myös eritteet,hiki,virtsa ym. ovat paljon jymäkämmän tuoksuiset.

Syön kyllä tosi paljon makeeta päivittäin ja voisin kyllä juoda enemmänkin, mutta syöhän monet lihavat vielä enemmänkin herkkuja eivätkä silti haise pahalle.

Valitettavasti ei ole varaa mennä yksityiselle näissä asioissa :/

Yhteistyössä