Voi he...tin pe...le

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Taas ottaa aivoon. Synttäreitä ensi viikonloppuna ja ajattelin tehdä kakut pakkaseen valmiiksi. Tein 2 pohjaa joista toinen meni muutenkin pilalle, jotenkin kai raaka, ainakin littainen ja tahmea. Ja sit tein yhteen väliin valkosuklaahyytelön. Kaadoin sen vuokassa olevan pohjalevyn päälle ja laitoin hyytymään. Äsken irrotin. Se sa...nan moska oli vetistänyt surkeaa pohjaa entisestään ja kuin lisäsin muut pohjasiivut päälle ja kumosin laittaakseni pussiin ja pakkaseen niin koko paska repeili ja "hyytynyttä" täytettä valui joka paikkaan. Mä en JAKSAS alottaa taas alusta. Ja tuo oli vasta eka kakku, toinen pitäs vielä täyttää. AAAAARGGGHHH!!!

Meillä tehdään niin että soitetaan leipurikaverille... Häneltä ne kakkupohjat hyytelöt ynnämuut onnistuu tuosta nuin vaan. No sitten minä käyn heille ompelemassa ja silittämässa yms.

Juu. Vaikka kuinka trendikäs harrastus olisi tuo kakunteko, niin itse en sitä harrastamaan ala juuri tuosta syystä. Nautin juhlista huomattavasti enemmän kun en stressaa viikkoa etukäteen leipomusten kanssa :D

Ei kestä kantti ostaa valmispohjaa (musta ne ei edes ole kovin häävejä ). Mä olen aina tehny kakut itse ja porukka kilvan kehuu, asettaa paineita ;) Mut aina joskus käy näin et kun asiat alkaa mennä päin persettä niin ne menee sit oikein perusteellisesti perseelleen. Kunhan nyt vaan päästelen höyryjä. Kiitos kuitenkin ehdotuksista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu. Vaikka kuinka trendikäs harrastus olisi tuo kakunteko, niin itse en sitä harrastamaan ala juuri tuosta syystä. Nautin juhlista huomattavasti enemmän kun en stressaa viikkoa etukäteen leipomusten kanssa :D

Mä en puuhastele näitä trendien tai harrastuksen vuoksi vaan jo äidinmaidossa sain päähänpinttymä et tarjottavat on syytä tehdä itse jos kuvittelee olevansa "ehtoisa emäntä". Enemmän tai väemmän hampaat irvessä puurtamista.

Yhteistyössä