voi helv**i minkäläiset ihmiset....

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mua ärsyttävät ne jotka ei tee töitä jos haluavat saada jotain niin pitää tehdä varastamalla. Saako heitä edes ihmiseksi kutsua? Eli mä vein merkkilaukkuja kirpputoriin, ne maksoivat kaupassa yli 200 ja halvin 189, niin kallein laukku mikä oli kirputorilla maksoi 40 ja muut 20,10? ja mä puhun merkkilaukuista. Niin tätä summa joku ei voi maksaa merkkilaukusta vaan pitää varasta, eli, eli kaikki varastettu, hieno kyllä.

Tuli mieleen myös se että kun ostin takki HMsta, mun takkin taskussa löysivät 3-4hälytintä, kun mä kysyin miks niin paljon taskussa, myyijä sanoi että, joku on varastanut jotain ja laitoi ne tänne, voi että miten mua pistää vihaiseks tommosta

Alkuperäinen kirjoittaja Varkaat munista hirteen:
Myy ens kerralla mulle, maksan kyllä mieluusti nätistä merkkilaukusta pyytämäsi summan. :)

Ens kerralla kyllä olen viisampi =) harmi kun ei enää ole mitä voin myydä, mä vein kaikki jotka en enää halunnut ja tiesin että ne vaan rupevat kerää pölyä kotona

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
:o Mä en ymmärrä miksi myyt niitä kirpparilla

Se on mulle helpoin tapa, kun mulla asioita niin paljon joka päivää että voin vaan unohda jos laitan huutonettiin, mä luulin että tolla summalla kukaan ei menee varastamaan ja vielä hälyttimin kanssa

Niin ja voisit kokeilla myydä huutonetissä. Siellä kun kaikki tuntuu menevän hyvin kaupaksi ja vielä aivan järkyttävän kalliilla hinnalla. Voisit netota paremmin, kun kokeilet myydä siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Varkaat munista hirteen:
Niin ja voisit kokeilla myydä huutonetissä. Siellä kun kaikki tuntuu menevän hyvin kaupaksi ja vielä aivan järkyttävän kalliilla hinnalla. Voisit netota paremmin, kun kokeilet myydä siellä.

No, ens kerralla sitten pakko sinne myydä, kun en ilmaiseksi, laiskoille, pa***lle ihmisille halua ne antaa varasta

tosi tyhmää oikeesti varastaa kirpputorilta (tai varastaa ylipäätään). Mä myin tossa hetki sitten kirpparilla vauvan vaatteita ja sitten niiden hintalappuja vaihdetaan keskenään, vaikka hintalapuissa on kuvailtu vaatteen ulkonäköä (esim. valkoraidallinen body, koko 62).

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
:o Mä en ymmärrä miksi myyt niitä kirpparilla

Ei se kirpparimyyjän vika ole jos myytäviä varastetaan! Totta kai ihmiset myy tavaroitaan siellä oli sitten kyseessä laadukas tai vähemmän laadukas tavara. Varastaa ei silti saa!

Miks ihmiset eivät käy töissä jos ne halua jotain itselle, mä en siitä ymmärrä ollenkaan. Mun mielestäni varastamisessa on enemmän stressiä ja en tajua onko kiva elää tavaroiden ympärillä jotka on varastettuja eikä rehellisesti hankittuja? Ei menee mun päähään

Alkuperäinen kirjoittaja voi kurjaa :(:
tosi tyhmää oikeesti varastaa kirpputorilta (tai varastaa ylipäätään). Mä myin tossa hetki sitten kirpparilla vauvan vaatteita ja sitten niiden hintalappuja vaihdetaan keskenään, vaikka hintalapuissa on kuvailtu vaatteen ulkonäköä (esim. valkoraidallinen body, koko 62).

En ymmärrä ihmisiä :/ , on se todella tyhmä kyllä

No melko outoa. Mun kirppistavaroita ei ole juuri koskaan varastettu, 15v aikana korkeintaan 5 tavaraa, useimmiten ne on siirtynyt vaan johonkin toiseen pöytään ja on ollut kalliita merkkitavaroitakin. Eikä ikinä edes hälyttimiä. On ollu vissiin hyvä tuuri.

Mutta tiedän kyllä, että kirppareillakin varastetaan ja minusta se on älyttömän surullista ja uskomatonta. Eikä noi sun hinnat ole edes kalliita olleet jos oikeesti hyviä laukkuja.

Kannattaa kyllä seuraavalla kerralla laittaa huutikseen suosiolla sieltä harvemmin varastetaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
No melko outoa. Mun kirppistavaroita ei ole juuri koskaan varastettu, 15v aikana korkeintaan 5 tavaraa, useimmiten ne on siirtynyt vaan johonkin toiseen pöytään ja on ollut kalliita merkkitavaroitakin. Eikä ikinä edes hälyttimiä. On ollu vissiin hyvä tuuri.

Mutta tiedän kyllä, että kirppareillakin varastetaan ja minusta se on älyttömän surullista ja uskomatonta. Eikä noi sun hinnat ole edes kalliita olleet jos oikeesti hyviä laukkuja.

Kannattaa kyllä seuraavalla kerralla laittaa huutikseen suosiolla sieltä harvemmin varastetaan :)

Se on kyllä sitten hyvää tuuri sulla
=)

Mä en oikeasti edes jaksa itkeä ne laukkuja, kun ei tosta summasta rikkaksi tulee, mua vaan niin pistää vihaiseks tommoset ihmiset. Ei ne mun tavarat ole siirtyneet paikasta toiseen, kun hälyttimet oli ihan sielä alhalla heitetty

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mua ärsyttävät ne jotka ei tee töitä jos haluavat saada jotain niin pitää tehdä varastamalla. Saako heitä edes ihmiseksi kutsua? Eli mä vein merkkilaukkuja kirpputoriin, ne maksoivat kaupassa yli 200 ja halvin 189, niin kallein laukku mikä oli kirputorilla maksoi 40 ja muut 20,10? ja mä puhun merkkilaukuista. Niin tätä summa joku ei voi maksaa merkkilaukusta vaan pitää varasta, eli, eli kaikki varastettu, hieno kyllä.

Oho :( Olen Savanna pahoillani tuosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi ei:

En mä oikeasti haukku työttömiä tai muita, ei ikinä. Mä vaan haukun niitä jotka ei halua tehdä mitään mutta jaksavat varasta

En mä oikeasti haukku työttömiä tai muita, ei ikinä. Mä vaan haukun niitä jotka ei halua tehdä mitään mutta jaksavat varasta

Tuota, mistä tiedät että juuri työttömät on varastaneet laukkusi :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tuota, mistä tiedät että juuri työttömät on varastaneet laukkusi :o

No en mä usko, että rehellisesti työtä tekevä ihminen jaksa varasta kirparilta jotain. Yleensä ne on mustalaiset, narkkarit, nuoret tai ne jotka myyvät ne etenpäin, juu ja sanokaa ettei ole totta, koska mä sanoin miten on yleensä menee

Miks ihmiset eivät käy töissä jos ne halua jotain itselle, mä en siitä ymmärrä ollenkaan. Mun mielestäni varastamisessa on enemmän stressiä ja en tajua onko kiva elää tavaroiden ympärillä jotka on varastettuja eikä rehellisesti hankittuja? Ei menee mun päähään

Kyllä ne töissäkin käyvät ihmiset varastaa. Jotkut varastaa vaikka mitä vaikka eivät sitä tavaraa tarvisi, joillakin kun on kleptomania.