Voi helvata, on varmaan kiva yö tulossa

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Likka tuossa kävi äsken kitisemässä, kun hänen selkäänsä ja olkapäitään kutittaa. On viikonloppuna iho palanut mökillä ollessa ja nyt sitten on vaivannut tämän päivän. Laitoin ensin bepanthenia ja nyt laitoin bellavitaa. Kun olis jotain ihoa rauhoittavaa rasvaa, mutta eipä sellaisia tähän hätään mistään saa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja 9:
joo olis kannattanu olla kaukaa viisas ja rasvata ennen ku palaa!!!

Likka oli äitini kanssa mökillä eikä siellä ollut minkäänlaista aurinkorasvaa. Onneksi likka ei pala kuitenkaan niin helposti kuin mä.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jugurttia?

Mullekin neuvottiin laittamaan Bulgarian jugurttia...enpä kuitenkaan testannut, ihan hydrocortisonia oon laittanut ja viileitä suihkuja oon ottanut..tuntuu tepsivän, ei ole enää niin kipeät olkapäät :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Löytyykö sibicorttia tai kylmägeeliä. Niitä kannatta kokeilla.

Ei ole kumpaakaan noista. Entisellä miesystävällä naapurissa olisi kylmägeeliä mutta en mä nyt tähän aikaan voi mennä sellaisia pyytelemään :snotty: Likka sanoo, että vähän kutisee mutta rasva auttoi.

Voi hitto. :/

Jos huomenna saisit hankittua hydrokortisonia, ehkä seuraava yö olis paree. Vai onkohan se vaan puremiin se voide.. :|
Hemskatti.
Jos alkaa taas levottomaksi, anna kattoa jotain lastenohjelmaa.. meillä pyörii ne aina kun vaivat iskee, ja sitten jossain vaiheessa ollaan saatu molemmat nukahdettu sohvalla (levitettävä ).

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Löytyykö sibicorttia tai kylmägeeliä. Niitä kannatta kokeilla.

Ei ole kumpaakaan noista. Entisellä miesystävällä naapurissa olisi kylmägeeliä mutta en mä nyt tähän aikaan voi mennä sellaisia pyytelemään :snotty: Likka sanoo, että vähän kutisee mutta rasva auttoi.

No hyvä kun auttoi rasva. Kosteita kylmiä pyyhkeitä voisi kokeilla myös jos vielä alkaa kutiamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Jugurttia?

Mullekin neuvottiin laittamaan Bulgarian jugurttia...enpä kuitenkaan testannut, ihan hydrocortisonia oon laittanut ja viileitä suihkuja oon ottanut..tuntuu tepsivän, ei ole enää niin kipeät olkapäät :)

Meillä ei ole kuin kidiuksia :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja liinatukka:
Kylmä/viileä pyyhe palaneelle alueelle. Vaihdat välillä vilpoisaan.

Niin minua lapsena hoidettiin kun paloin.

Laitoin viileän pyyhkeen likan selän päälle. Ei kuulemma kutise enää. Kun likka nyt saisi nukahdettua

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Jugurttia?

Meillä ei ole kuin kidiuksia :snotty:

Niinkuin tuossa jo tuli todettuakin. Se teksii todella ihanasti, rauhoittaa ja viilentää, varsinkin kun laittaa vielä kylämän pyyhkeen päälle "hauteeksi".

Jos ei satu olemaan joghurttia kaapissa, suosittelen kokeilemaan ihan vaan tuota kylmää pyyhettä selän päälle.

Toivottavasti tulee uni :)

Alkuperäinen kirjoittaja Palamattomat:

Likka oli äitini kanssa mökillä eikä siellä ollut minkäänlaista aurinkorasvaa. .

Tooosi hyvä syy...

Äitinä sinun tehtävä on huolehtia.

Mä ainakin tiedän takuuvarmasti, että jos meillä joku palais, ni koko kesä oltais enemmän tai vähemmän palaneita. Sitä vaan ei huomaa.
Matkoilla muistetaan ehkä 2 ekaa päivää rasvata, mtta sit se jo unohtuu :saint: Ei se nyt ole ihan niin yksinkertaista :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Palamattomat:

Likka oli äitini kanssa mökillä eikä siellä ollut minkäänlaista aurinkorasvaa. .

Tooosi hyvä syy...

Äitinä sinun tehtävä on huolehtia.

Mistä hitosta mä voin tietää ettei siellä ollut aurinkorasvaa???? Mä en ollut siellä paikalla joten eikö silloin mun äitini tehtävänä ollut huolehtia?

Yhteistyössä