Voi helvetin mies minkä teki

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Meillä oli ristiäiset, ilmeisesti kakkosen, koska papille sanoin, että nimeksi tulee Lenni. Pappi katsoi mua ja mietti, suostuuko hän kastamaan lasta, koska nimi ei miellyttänyt häntä. Pyysin miestä selittämään papille, että nimi on pakko antaa, koska haluamme niin. Mies tuli siihen, hajotti kastekynttilän ja alkoi sönköttämään jotakin. Se oli ihan tuhannen tuiterissa! |O Mä en ole ikinä raivonnut miehelle niin paljon. Kysyin, miten se kehtaa olla siinä kunnossa oman lapsensa kastetilaisuudessa. Lopulta laitoin miehen saunaan ja sanoin, että sieltä ei saa tulla pois. Tämä kaikki tapahtui siis viime yönä. ;)
 
Unessa siis...

Mun mies samanlainen dorka... Halus antaa pojalle nimeks Pirkko-Irmeli ja vaikka mä kuinka selitän, ettei tollasta nimeä voi pojalle antaa, niin se järkähtämättömästi halus pojasta Pirkko-Irmeliä... Hitto olin aamulla kiukkunen :laugh:
 
Meillä oli viime yönä mökillä vedenpaisumuus; järvi tulvi yli ja oltais hukuttu jos oltais jääty. Mutta mies vaan ihmettelee että tarttiskohan soitella enolle, josko tänne sittenkin vois jäädä! :headwall: No loppujen lopuks kaks päällä mentiin pappatunalla kylille bensaa hakemaan. Mä en kyllä tajua mihin muksut ja kissat ja auto jäi! :o
 
Kouvolassa oli mennä viikonloppuna isä viety ristiäisistä putkaan kun oli riehunu tuhannen kännissä.. Tosi siistii, luulis nolottavan koko loppuelämän.Voi äiti, lapsi ja vieras raukkoja.
 
minä olin jossain isossa tilaisuudessa merenranaalla koko perheen kanssa.
ennen kuin tilaisuus alkoi jouduimme olemaan ahtaassa punkkerissa ja siellä oli paljon ihmisiä,,
tilaisuus alkoi ja viereeni tuli nainen joka selitti että ei hänen poikansa oikeesti ole mikään huono mies,kysyin että kukas se sun poika on? nainen pyysi poikansa viereensä ja kukas se siinä salkkareitten ossi :laugh:

ei ole mun mies makuani ollenkaan,mistä lienee uneen tullut :D
 

Similar threads

Yhteistyössä