Ä
ÄITI
Vieras
mä oon viimeiselä kuulla raskaana! tänään on supistellut ihan urakalla, ajattelin että täytyy koettaa lepää ettei lähtö tulis ihan vielä(rv 36, ni viel sais sen pari viikkoo kasvaa kohdussa pieni)muutenkin tosi väsynyt! mieskään ei ole ollut töissä(2viikkoon) ja nukkui jo aiemmin 2tunnin päiväunet, minä tunnin! eilen alko nukkuu jo klo19! minä klo23, kun piti hoitaa iltatoimet ja levittä pyykit yms ja sit vaan otti niin päähän ku tinen vaan kuorsaa!
no tänään jätkä sano että mee vaan lepää,niin eiköhän se ollut jääänyt sohvalle makaa ja nukahtanut! :kieh: mä ehdin ehkä torkahtaa n 10min ajaksi! sit tulin kattoo mitä täällä tapahtuu niin mies puhuu sekavia lapselle minä sitten intin että miksi, NO KUN MÄ NUKAHDIN.. ja lopputulos on se että viimeisillään raskaana oleva todella väsynyt AKKA HOITAA TAAS KAIKEN KU JOKU PASKA VETELEE SIKEITÄ SOHVALLA,TAAS!!! MÄ OON NIIN KYPSÄ TÄHÄN!
no tänään jätkä sano että mee vaan lepää,niin eiköhän se ollut jääänyt sohvalle makaa ja nukahtanut! :kieh: mä ehdin ehkä torkahtaa n 10min ajaksi! sit tulin kattoo mitä täällä tapahtuu niin mies puhuu sekavia lapselle minä sitten intin että miksi, NO KUN MÄ NUKAHDIN.. ja lopputulos on se että viimeisillään raskaana oleva todella väsynyt AKKA HOITAA TAAS KAIKEN KU JOKU PASKA VETELEE SIKEITÄ SOHVALLA,TAAS!!! MÄ OON NIIN KYPSÄ TÄHÄN!