Voi hemmetin ehkäisy, mikä avuks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puutteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puutteessa

Vieras
Ikää 40, hormonikierukka ollut 5v ja vaihdettiin puoli vuotta sitten uuteen, siitäpä ongelmat alkoi...eka kolme kk vuotoa, sit todettiin, että kierukka on ihan väärässä paikassa, uponneena kohtulihakseen, kierukan poisto ja uuden laittoyritys, taas kphtulihaksessa. No, kierukka kokonaan pois ja aikaa uudelle lääkärille (tämä siis maaliskuussa), että sais kunnon näkyvyydestä laittaa uuden kierukan. Oli puhe, että ajan sais mahd. Parin viikon sisällä. Silloin kyselin ehkäisystä, että mitäs sen aikaa....kyljenkääntö kuulemma!( lääkäriltä sain tämän neuvon, gynekologi)
No, aikaa ei kuulunu, kyselyn n.kuukauden kuluttua milloin aika tulee, ei tietoa. Ja jälleen ehkäisystä....no, kai sitä vähän aikaa voi olla ilman seksiä , käyttäkää kondomia, tai pidättäytymään . Marraskuusta asti on nyt sitä tässä pidätetty ja käännetty kylkeä. Heinäkuun puolessavälissä vasta aika kierukan laittoon!!!

Panettaa niin, että taju lähtee, kortsun kanssa on tosi ärsyttävää, ilman kortsun keskeytetty ei oikein anna mitään kummallekkaan. Mitähän tässä keksiä,, selibaatti ei oikein enää innostais, pari kuukautta pitäis vielä kärvistellä + se muutaman kk vuoto! mikä hormonikierukan laiton jälkeen on.

Ärsyttää niin! Eikä auta mikään suuseksi tai sormetus tai masturbaatio, kun tekee mieli ihan kunnon munaa!

No jos noin panettaa niin luulis sen kortsun kelpaavan.

Ja sulla tota ikääkin jo ihan kivasti, että mahtaisko edes kovin helposti nasahtaa jos vaikka varmoja päiviä koittaisitte.

Mä en kanssa ymmärrä miksi ihmiset niin inhoaa kortsun käyttöä. Meillä ne on olleet käytössä jo 5 vuotta ja tyytyväisiä ollaan. Vähentää miehen "yliherkkyytä" ja siistimpi vaihtoehto. Onhan siinä toki huonojakin puolia, mutta ei mikään vaihtoehto ole täydellinen.

Kyllä meillä himot menevät kondomin ja jopa kuukautisvuodon edelle. Tietenkään ei pahimpina vuotopäivinä, silloin ei edes tee mieli seksiä, mutta tuskin ämpäritolkulla falskaat kuitenkaan joka päivä? Ihmettelen myös sitä, jos on niin kovat halut, niin miksei se kondomi kelpaa?

Kyllä meillä himot menevät kondomin ja jopa kuukautisvuodon edelle. Tietenkään ei pahimpina vuotopäivinä, silloin ei edes tee mieli seksiä, mutta tuskin ämpäritolkulla falskaat kuitenkaan joka päivä? Ihmettelen myös sitä, jos on niin kovat halut, niin miksei se kondomi kelpaa?

No onhan se kortsu ollutkin käytössä, mut ei se oo sama...siitä kuuluu ärsyttävä ääni....

Jaa, mun mielestä kortsu on loistava. Hormonaalisen ehkäsyn kanssa mulla ei oo haluja ollenkaan. Mun mielestä esim. Durexin pleasuremax on loistava. Saan todella helposti sitä käytettäessä, useimmin kolmisen kertaa yhdynnän aikana.

No siis sä sentään tiedät että seksin puute loppuu heinäkuussa. Ja sulla on koko ajan mahdollisuus harrastaa seksiä.
Mä en oo saanu 8kuukauteen enkä ees tiedä koska tää puutteessa eläminen loppuu, jos koskaan. Vaikka elän parisuhteessa.

lähdetään nyt vaikkapa siitä, että jos kortsun kanssa tuntuu huonolta, on syynä yleensä se, ettei se kortsumerkki nyt vaan satu toimimaan teille! Niitä on paljon erilaisia ja ne ihan oikeasti tuntuu erilaisilta!

Yhteistyössä