Voi hemmetin hemmetti!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Eivät sitten otakaan sitä verikoetta että näkis johtuuko nää oireet homeesta |O
Mikä siinä voi olla niin vaikeeta, joo ensin katotaan kaikki muut vaihtoehdot. Taas määräs antibioottia varulta :headwall: epäili jotain tosmoplasmaa tai vastaavaa vaikka sitten sano että ei nää nyt niin kauheen korkeet ole mutta varulta |O

Vittu mua vituttaa!!!

Perkele mene jakeluun että ei ihminen voi olla kipee joka päivä ja joka paikasta, missään ei kuitenkaan mitään näy paitsi nyt noissa vasta aineissa jotain nousua. se ei selitä kuumetta joka päivä ja muita oireita.

Ne syöttäis mulle ensin kaikki eri antibiootit, viimeks mulla oli poskiontelontulehdus vaikkei edes ollu, varulta nyt ois pitäny syödä sekin. Yhtäkään kuuria en syö ennen kun tiedän mihin syön. |O

Joo ei parane syödä liikaa antibioottia, siin oot ihan oikeassa. Mikä siinä mättää? Onko kyse jostain suuremmasta kokeesta vai veriarvoista? Mä oon huomannu ton saman, että itse pitäis suurinpiirtein tietää mitä tutkitaan ja miten että pääsee tutkimuksiin. Pidä pääs ja vaadi hoitoa.

Alkuperäinen kirjoittaja singa:
Joo ei parane syödä liikaa antibioottia, siin oot ihan oikeassa. Mikä siinä mättää? Onko kyse jostain suuremmasta kokeesta vai veriarvoista? Mä oon huomannu ton saman, että itse pitäis suurinpiirtein tietää mitä tutkitaan ja miten että pääsee tutkimuksiin. Pidä pääs ja vaadi hoitoa.

niiden olis mahdollisuus ottaa verikoe mistä näkis onko altistunu jollekin homeelle tai monellekin, eivät perkeleen kusipäät ota!! Ne on mut tutkinu päästä varpaisiin eikä mussa ole mitään vikaa, paitsi nyt nuo keuhkojen vastaineet koholla, mikä on ihan varmasti yksi oire homeesta. Mulla kun näitä oireita on varmaan satoja, kuume nyt semmonen mikä mun hälytyskellot laitto soimaan, nyt muutaman kuukauden ollu kuumeessa.

Mikä siinä voi olla niin vaikeeta että sitä verikoetta ei voi ottaa :/
Muuttakaa pois vaan tulee vastaukseks, no kyllä muutetaan heti kun saatais selville tän talon todellinen kunto. Tähän vaan otettais uusia asukkaita ja kukaan ei viitsi korvaansa lotkauttaa et tekis asialle jotain |O

Ja edes lääkäri ei tajua että jotkut homeet kulkee tavaroiden ja vaatteiden mukana, jotenka tämä jatkuis vaikka pois muutettaisiin. enkä meinannu ihan huvin vuoks vaan jättää kaikkia tänne ja ostaa kaikki uutena vaatteita myöten.

Mun tekis niin mieli mennä haukkumaan tuo koko laitos!!!!

Niin pitäis nostaa ja mieli tekiskin |O
Terveydenhoitajat on niin lääkäreiden kanssa samaa mieltä, jos ei hekään laita niin ei sit mekään :headwall: Maksaa ihan mielettömiä tuo yksityinen, eikä ole ylimääräsiä rahoja yhtään.

Ellei tk suostu laittamaan jatkotutkimuksiin, ala "terrorisoida" puhelimitse ja kirjeitse ylempiä lääkäreitä; vastaavaa ja sit vaikka suoraan otat sairaalaan yhteyttä. Mieluummin määräävät sinut kokeisiin kuin kuuntelevat jokapäiväistä negapalutetta... Ja onko kaikki lääkärit tätä mieltä vai vai omalääkäri...

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Ellei tk suostu laittamaan jatkotutkimuksiin, ala "terrorisoida" puhelimitse ja kirjeitse ylempiä lääkäreitä; vastaavaa ja sit vaikka suoraan otat sairaalaan yhteyttä. Mieluummin määräävät sinut kokeisiin kuin kuuntelevat jokapäiväistä negapalutetta... Ja onko kaikki lääkärit tätä mieltä vai vai omalääkäri...

Olen ravannu tuolla tk ssa melkein joka päivä :kieh: ja jokaisella lääkärilläkin käyny. Aina ne keksii jotain muuta tutkittavaa vaikka kuinka jankkaan että miksei sitä nyt saakeli voi ottaa niin loppuis tää ravaaminen. Kohta niiltä kyllä loppuu vaihtoehdot, ne on jo hiv tä myöten mut tutkinu.

pyydä se lähete vaikka yksityiseltä,pakkohan se lähete kyllä terveyskeskuksessakin ois kirjoittaa,entäs tällänen kuin työterveyssairaanhoitaja.sen juttusille luulis auttavan etiäpäin

Hei kuusmiinus.
Kertoisitko millaisia muita oireita sinulla on?
Itsekkin olen alkanut epäilemään että tässä talossa on hometta. Minulla on todettu fibromyalgia ja reumaa epäillään mutta verikokeissa se ei näy.
Olen joka aamu tukkoinen, jäseniä särkee, pientä lämpöä...jne!

hengitysoireita, äänen käheys, tukkoisuus, yskä, limannousu, lihas ja niveloireet, lihasjäykkyys, kuumeilu, vilutus, väsymys, poskionteloturvotusta, astmanpuhkeaminen, silmien kutina, roskan tunne silmissä, painon tunne rinnassa, laihtuminen, ihottumia, korvien kutina. tässä nyt mitä äkkiseltään tuli mieleen. Nää on koko aika mulla.

edelliselle vastaajalle
kuule täällä missä me asustellaan on sellanen ukko joka baariillanjälkeen kun on ns.kanttuvei
rupee esittää sydänkohtausta.ihmiset soittavat sille ambulanssin.ukko pääsee kaupunkiin ampparilla.sairaalanpihaan kun pääsee kiittää kyydistä ja lähtee etiäpäin

Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär:
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
yks keino on tilata lanssi ja hurauttaa sillä suoraa sairaalaan tutkittavaksi, vaikkapa YT:n laskun takia.... :whistle:

Ja sillä aikaa , joku oikeassa hengenvaarassa odottaa ambulanssikyytiä.......

Totta, mutta voin kertoo etten ole lanssia soittamassa tän takia vaikka pattiin ottaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja kipiä:
Ja tuohon kysymykseesi: En usko että lääkärit sitä näkevät

Toivottavasti ei, ois aika monet antibiootit siellä rästissä kun en ole hakenu niitä :whistle: Mutta sitten vasta itteni kipeeks saisin kun niitä vetelisin kun karkkia ja kukaan ei edes tiedä mihin niitä määrää. Oikeesti sitten johonkin tarvii niin eihän ne tehoo kun olen niitä syöny ihan huvikseni :headwall:

Meinasin nyt pommittaa sinne koko ajan, olevinaan niitä syön täällä ja taas soitan että vieläkö jotain keksitte vai otatteko jo sen verikokeen. :kieh:

Yhteistyössä