Voi hemmetti, käy hermoon noi siskon touhut *mur*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Soitti sit aamulla, että lapsi on kipeä ja hänen on pakko päästä kouluun, kun on tärkeä päivä ja tärkeä tentti. Että voinko mitenkään mennä hoitamaan lasta sinne. No lupasin, onhan hänen saatava käydä se koulunsa.
Sanoin, että joudun kyllä sitten ottamaan oman pojan mukaan, en vie sitä tänään ollenkaan eskariin, ja jos joudun olemaan puoli neljään asti niin myöhästyn itsekin töistä melkein 2 tuntia, joudun tekemään ne tunnit takaisin.
Mutta eihän sille sitten mitään voi.
No sisko tuli sitten puoli neljän aikoihin ja mitäääh? Hän ei ollut ollutkaan koulussa! Oli KATSONUT VÄÄRIN ja VÄÄRÄSTÄ lukujärjestyksestä, vanhan viikon kohdalta. Heillä ei ollut opiskelua tänään kuin pari tuntia aamusta.
Oli sitten lähtenyt sen jälkeen kaupungille kiertelemään, kirjastoon ja käynyt yhdellä kaverillaankin, kun mitäs sen väliä , mähän olin heillä lapsenvahtina sovitusti iltapäivään asti.
Voi halvattu, kun olisi tullut heti takaisin kun se koulu loppui, niin olisin itsekin ehtinyt töihin ajoissa. Vai luuleeko se että mun pomo tykkää, kun sille soittelee ja anelee että voiko tänään tulla myöhemmin .
Ei uskoisi että mun sisko on jo 23 v, eikä edes blondi :0

Arkipäivää päiväkodin henkilökunnalle tuollaiset pettymykset. Uhkaa ylityöt ja jää muita töitä tekemättä aika-ajoin kun mammat shoppailee, eikä muista ja jaksa hakea lapsiaan hoidosta mahdollisimman ajoissa. Joskus saattaisi ottaa ylitöitään pois ym, mutta usein jonkun lapsi vaan on ja pysyy kuin tatti viimeminuuteille vaikkei tarvitsisikaan hoitoa oikeasti.

Uusimmat

Yhteistyössä