voi herranperkele että menee nyt taas hermot noihin minityyppeihin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "käpy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"käpy"

Vieras
5v esikko ei nuku, huutelee koko ajan jotain & ravaa portaissa.
herätti sitten yliväsyneen (idiootti naapuri keskeytti päiväunet mopon rassaamisellaan) 2 veen, joka oli just nukahtanut syliini ja nyt tämä pienempi ravittaa zompina pitkin olkkaria + isompi murjottaa yläkerrassa, kun huusin että vien sen kohta autoon nukkumaan jos suukki ei pysy ummessa & perse pedissä! jukoplauta, mä oon taas niin kurkkuani myöten täynnä noita ipanoita! meinasin tehdä pari voileipää & syödä telkan ääressä , tulisi Junior MasterChef vaan eipä tullut siitä mitään. vähän olis toivonut omaa aikaa, mutta ei :(
näköjään sitä omaa aikaa saa vasta nukkuessa, jos piru vie silloinkaan!!!!!!!!!!!

ja jos joku kysyy, missä lasten isä on niin töissä. yövuorossa. taas.
vaikka olen sanonut, että helpommin nuo saa sänkyyn kun on 2 ihmistä laittamassa ! :mad:

ja nyt sitten tulee näköjään migreenikin, ihan puhtaasta tressistä.. ensi meneekin sit yrjötessä, kun vasta ensi viikolla on aika että muutettaisiin lääkitystä. no, eräänlaista omaa aikaahanm sekin sit on kun makaa pimeässä vesssas laattaamassa..

Tunnen tunteen. Sama juttu usein meilläkin. Kyllä on joskus tullut huudettua ja sitten kaduttua. Ja tosi on, että kaksi kun on komentamassa niin jutut sujuu. Minulla on niin, että kerta kuukaudessa minäkin olen pitkän yövuoron kolmen päivän jaksossa ja mies hoitaa nukkumisrituaalit. Luulen, että silloin on kova komento jalat vilahtaa sukkelaan peiton alle.

Siellä on varmaan jo nukutushalko viuhunut, mutta ens kerralla laita isommalle, väritystehtäviä, hiljaisia leikkejä tai vaikka palapeliä. Hämärä valaistus ja rauhallinen tunnelma. Puhu matalalla äänellä ja sano, että ku pieni nukkuu, on sinun vuorosi. Sit käyt nukuttaa pienemmän sänkyyn. Sen jälkeen luet isommalle sadun, juttelet päivän tapahtumista kainaloikkain ja laitat hänet nukkumaan. Jos ei ole erityislapsi, niin veikkaan et tämä toimii. Jos ei toimi, niin sit istut alas ja mietit, mitkä rutiinit toimii.

Yhteistyössä