J
jsoakusa
Vieras
Naurattaa lähinnä
Vanhempani ovat vajaa 70 -kymppisiä. Isosiskollani on neljä lasta, ja heiltä vanhempani saivat joululahjaksi lasten kuvista tehdyn seinäkalenterin jo vuosia sitten. Minulla oli silloin jo lapsia, mutta pikkusiskollamme ei. Vanhempani ripustivat kalenterin pesuhuoneen oven taakse, koska eivät kokeneet että olisi reilua kaikkia kohtaan laittaa se "näkyville".
Sama juttu muutamaa vuotta myöhemmin minun omien lasteni kuvista tekemän seinäkalenterin kanssa
Piiloon meni "esille", reiluuden nimissä.
Pikkusiskoni sai vauvan ja tästä tehtiin ennakoon isänpäiväksi seinäkalenteri. Ja se koetaan voivan nyt sitten pitää paraatipaikalla keittiössä
Voi hitsi, kun vanhempani ovat hassuja! Ja tässä varmaan huomaa sen, että kun muut lapsenlapset ovat jo isoja, kouluikäisiä, niin perheeseen tullut vauva nousee tavallaan "jalustalle" 
Sama juttu muutamaa vuotta myöhemmin minun omien lasteni kuvista tekemän seinäkalenterin kanssa
Pikkusiskoni sai vauvan ja tästä tehtiin ennakoon isänpäiväksi seinäkalenteri. Ja se koetaan voivan nyt sitten pitää paraatipaikalla keittiössä