voi hitsi..mul on varmaan maailman paras anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MySelene

Vieras
soitti aamulla että on tulossa hyvä päivä että voiko tulla pesee meiän ikkunat. ihanasti ajateltu ku ite en jaksa. no..sit se sanoi että ennen sitä se tulee mukaan ja mennään ostaa uus sänky meille. joten tiistaina tulee 180x200cm jenkkisänky. hieno ruskee päätyineen. ja anoppi maksoi sen siis. :o :)

ei se raha nyt ollu se pointti nyt vaan se ajatus. se oikeesti välittää meistä niin ja sen kaa on ihanaa jutella. onneks näitä anoppeja löytyy kun usein niistä tuntuu olevan vaan harmia.

oih. ihana anoppi. :heart:

Joku toinen motkottais, että anoppi tunkee meille pesemään ikkunoita, mitä se sille kuuluu, vaikkei meidän ikkunoista läpi näkyisi! Ja meidän sänky, mehän siinä nukutaan, mitä se anopin puota kääntää, millasessa punkassa nukutaan. Pitäis huolta vaan omista asioistaan!

Sulla on ilmiselvästi hyvät välit anoppiis, pidä ne sellaisina!
T. Toinen, jolla on maailman paras anoppi.

aina kun jollekin tapahtuu jotain kivaa niin joku kateellinen tulee motkottamaan että on kerjuulla tai jotain :) jos mun anoppi sanoin et lähetääs ostaa teille sänky niin en mä vastaan pistäis ainakaan jos anoppi kerta ite ehdottaa ja vaikka itellä oliski varaa :D

Oih,olen kateellinen..Yhyy!Meki tarvittais uus sänky,ollaan nukuttu lattialla patjalla jo viime syksystä lähtien,kun runkopatjasängyn jalat petti alta:( Eikä meillä nyt oo varaa ostaa sänkyä..Oltais vaikka velaksi ostettu anopin piikkiin,mut eipä viitsi itse pyydellä semmosia..Ostivat äskettäin n.2000e imurin heille itselleen..Eli ei rahasta puutetta..Mutta ihana asia,kun jolalin on tuolainen anoppi,joka omaa avaran sydämen!:)

Alkuperäinen kirjoittaja äitee-79:
Oih,olen kateellinen..Yhyy!Meki tarvittais uus sänky,ollaan nukuttu lattialla patjalla jo viime syksystä lähtien,kun runkopatjasängyn jalat petti alta:( Eikä meillä nyt oo varaa ostaa sänkyä..Oltais vaikka velaksi ostettu anopin piikkiin,mut eipä viitsi itse pyydellä semmosia..Ostivat äskettäin n.2000e imurin heille itselleen..Eli ei rahasta puutetta..Mutta ihana asia,kun jolalin on tuolainen anoppi,joka omaa avaran sydämen!:)

mekin ollaan nukuttu patjoilla lattialla ku heitettiin muutossa pois sänky ja piti ostaa uus mutta ei oo tullu ostettu. no..ite se ehdotti niin miks kieltäytyä. :D

Oih,ihana.Silti väittäisin vastaan että maailman ihanimman anopin titteli on jo jaettu!Valitettavasti joudumme sanomaan ikuiset hyvästit jo kaksi vuotta sitten ja voin rehellisesti sanoa että hautasin samalla yhden parhaimmista ystävistäni:(

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaa:
Oih,ihana.Silti väittäisin vastaan että maailman ihanimman anopin titteli on jo jaettu!Valitettavasti joudumme sanomaan ikuiset hyvästit jo kaksi vuotta sitten ja voin rehellisesti sanoa että hautasin samalla yhden parhaimmista ystävistäni:(

otan osaa. :hug:

Yhteistyössä