X
xXx
Vieras
Nyt miehen työaika on 8-16, työmatka 10min.. Meillä on lapset 5v. ja 2v. vuosi vielä aikaa olla kotona. Ensi kesänä alkaa minullakin työt, lapsilla hoito ja isommalla eskari. Nyt kuitenkin miehelle tarjottiin töitä 200km päästä, huomattavasti parempi palkka(+1000e). Tottakai työmatkat pidentävät päivää ja kotona olisi vasta joskus klo18 jälkeen ja aamulla joutuisi lähtemään hyvin aikaisin.
Minulla OLI visio tulevasta. Olisi kiva että mies menee töihin klo8, lapsienkaan ei tarvitsisi herätä ihan niin aikaisin, ja kotiinkin pääsisi hyvissä ajoin. Minulla on 2vuorotyö, sekalaista vuoroa klo aamuvuoro klo 7-15 iltavuoro klo14-22.
työ rahakin kuitenkin ratkaisee
mies on ihan into piukassa kun tulot nousevat reilusti ja saataisiin aloitettua säästämään omaa kotia varten. Jotenkin silti olen vanhan työpaikan kannalla,
Minulla OLI visio tulevasta. Olisi kiva että mies menee töihin klo8, lapsienkaan ei tarvitsisi herätä ihan niin aikaisin, ja kotiinkin pääsisi hyvissä ajoin. Minulla on 2vuorotyö, sekalaista vuoroa klo aamuvuoro klo 7-15 iltavuoro klo14-22.
työ rahakin kuitenkin ratkaisee