voi hitto mikä moka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vanhukset"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vanhukset"

Vieras
nyt se sitte tapahtu me fuskattiin ehkäisyn kanssa.. oltiin noin 5-15min yhdynnästä ilman kumia... lopuksi laitettiin kyllä... ei olis kyllä raskautuminen suunnitelmissa... joskus vuosia sitten tehtiin näin aina eikä mitään tapahtunut.. mut jotenkin pelottaa nyt että mitä jos mun kehon toiminta on jotenkin muuttunu vuosien aikana ja tuo tapa ei enää toimikaan... kaikenlisäks mulla taitaa olla ovulaation aika juuri nyt....

Leikit kys. asialla vaikka et halua raskaaksi? Itse tehtiin miehen kans noin mutta oltiin jo sitä mieltä että jos tulen raskaaksi niin ok vaikkei varsinaisesti lasta toivottukaan. Ja kaksi viikkoa eteenpäin raskaustesti vahva + ja tuolla meidän lapsonen huutelikin juuri unissaan.... Jos tulet raskaaksi, voinen lohduttaa, ei ole mitään mahtavampaa kuin olla äiti:) Ihanaa että luonto huijasi meitä noin, en olisi varmaan muuten ikinä "halunnut" lasta ja olisin jäänyt kaikesta tästä paitsi...

no mikäli tulisin raskaaksi niin toki me lapsi pidettäis ja varmasti siitä onnellisia kuitenkin oltais... silti on jotain mikä saa mut pelkäämään raskaaksi tulemista.... ehkä mietin jaksaisinko kun ensimmäinen täyttää pian vasta 2v. kumi on vain todella ikävä ehkäisy...

Vaihtoehtoja on lukuisia, jos ei vielä hetkeen raskaaksi halua kannattaa panostaa sen verran että hommaa jonkun pysyvämmän ehkäisyn jos kumit kerran on ikävä vaihtoehto.

Meillä on keskeytetty yhdyntä toiminut ehkäisykeinona (huom. mahdollinen raskaus ei olisi ollut katastrofi missään vaiheessa) noin yhdeksän vuotta. Kaksi lasta on "tehty" ihan tarkoituksella, mutta muuten on keskeytelty ja erittäin hyvin toiminut. Mutta toki on tapauksia, jolloin homma ei toimi.

pillereitä lääkäri ei myönnä ja kuparikierukkaa en todellakaan halua. joten vaihtoehdoksi jää vain kondomi.. kai sitä pitää ottaa itteensä vaan niskasta kiii ny ja lopettaa pelleily tai koko seksin harrastaminen...

Yhteistyössä