Voi hittolainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suvun mustalammas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suvun mustalammas

Vieras
Mies on sitten sanonut mun isälleni,kun tämä soitti ja pyys jotain remppaa tekemään illalla että minä, vaimo ja äiti,aion mennä illalla tyttöjen kesken ravintolaan,syödään ja juodaan omalla sakilla,sit jos menojalkaa vispaa vielä mennään jatkoille..
Isäni soitti ja sanoi että mulle on tullut uus murkku-uhmaikä,mä en saisi mennä yksin,vaan miehen pitää päästä menemään yksin.Naiset ei ole koskaan ennenkään juosseet yöjalassa missään..Miksi siis nyt..

Kysyinpä sitten perusteluja,mutta en niitä saanut.Totesin vain että meille tämä asia nyt sopi näin,thats that..

Onko oikeesti niin että 50 v ja päälle,on noin "jumittuneita"?Minä pilaan koko suvun maineen,kun käyn tyttöjen kanssa ulkona kerran kaksi vuoteen..

On on. Ällöttävää ja oksettavaa. OMakin isä käskee passata miestä ja laittaa hyvää ruokaa ym.
Kyllä noissa lapsissa on tarpeeksi passaamista.
Turha tuollaisille on mitään selittää, oikein teit kun sanoit that's it ja oikeinko otti asiakseen soittaa asiasta sinulle? Kehtaakin. Sinulla on ihan yhtä paljon oikeus kuin miehellä päästä joskus pois kotoa muiden ihmisten pariin.

Yhteistyössä