Voi huokaus taas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Shine

Jäsen
26.10.2007
809
0
16
Mies kun tuli töistä klo 18 (oli menny töihin alk.6.30 aamulla) oli kaljoissaan jo. Katoin, että ei oo viä ainakaan niin sekasin, etteikö vois jäädä lasten kanssa, kun käyn lenkillä.

No, sain pelätä, että alkaa sulattaan sokeria, että liimais likkojen kanssa piparkakkutalon osat. Mies lupas niin tehdä, "että tulis kerrankin hyvä".

Piti sitten paskat housussa kävellä ja soittaa vanhimmalle likalle, että miten menee, ettehän vaan sulata sokeria. No, onneks eivät.

Nyt on ollu jossain, siis ryyppäämässä, ei sanonu mitään, kun lähti. Yritin soittaa, ei vastaa, vetää luurin kiinni molemmista puhelimista kun hälyyttää.

Lähetin viestiä, että ei tulis kauheen kännissä kotio, ettei lapset herää, kun voi kolistella ja huoritella mua. Kerroin, että pelkään, mitä se tekee kännissä, kun on niin arvaamaton. Lisäks laitoin, että voitasko puhua lasten aikana asiallisesti, meillä kun ei sovitusti ole asiaa toisillemme (näin ollaan puhuttu), niin lapset kärsii, kun näkee tilanteen. Voitasko olla asiallisesti lasten taki. Lähden kyllä lasten kanssa, älä huoli. Sosiaalitoimisto auttaa meitä alkuun.

Ei mitään vastausta. Ja on varmasti jo ihan p**seet olalla, kun jo kuuteen mennessä oli ottanu.

Ei helvetti. Pelkään. :(

Oisko teillä ketään jonka luokse mennä, ettei tarttis jäädä kotiin pelkäämään? Jos ei muuta niin turvakotiin. Mun on täältä helppo neuvoa, mutta varmasti lapsille ois parempi että lähtisitte lopullisesti, ettei tarttis nähdä ja kuulla sellaista. Mulla on siitä omakohtaista kokemusta lapsuudesta, ei ollut herkkua istua komerossa ja kuunnella kun isä lyö äitiä. Vielä aikuisiässä olen sitä mukanani kantanut. Lähtekää vielä kun voitte, huomenna voi olla liian myöhäistä.. Voimia sulle, en muuta voi toivottaa.. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisko joku tuttu tulla sun kaveriks teille? Tai hakis vaikka sut ja lapset muualle yöksi?

Ei, mutta soitan heti poliisit tällä kertaa, jos vähänkään alkaa örveltään. :headwall: :/

Etkö sä voisi nyt jo lähteä lasten kanssa turvakotiin! Poliisitkin vie jos sulla ei ole rahaa taksiin tai omaa autoa millä mennä!?

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
siis miks sä et oo jo lähteny?

Tätä mäkin mietin....

No kun se ei hakkaa, mutta eihän koskaan tiedä millon se menee tönimisestä hakkausasteelle. :x Ainahan sitä toivoo parempaa huomista ja mulla on aika epätodellinen olo vielä tästä kaikesta. Parin kuukauden sisään on tapahtunu niin paljon, että on ukko varmaan pimahtanu pikkuhiljaa ja nyt on ihan täysin pimahtanu. Sen näkee jo sen silmistä, siis ihan sillon(kin), kun on selvinpäin. :/

Okei. Apua. Oikeasti. Ihan huolimatta erimielisyyksistä ap:n ja minun välilläni, niin toi on pelottavaa. Lähde pois sieltä. Nyt kun vielä puhuit noista, että lähdet kyllä lasten kanssa jne, niin hullut voi saada lisää vettä myllyynsä semmoisesta.

no sinuna olisin jo lähteny, ihan lastenkin takia, vai aiotko oottaa että turpaan saat ennen kun lähdet??

En aio kipeitä lapsia herättää kesken unien ja raahata johonkin 40km päähän, missä on turvakoti. Kyllä sillon soitan poliisin heti, kun se astuu ovesta ja on aikeita vähääkään alkaa uhkaileen.

No en ehkä olis laittanu mitään viestejä, jos kerran kännissä jo on. Meillä se ainakin vaan ärsyttäis lisää... Siis joa mies on jo valmiiks vittuuntunu.
Mutta joo, samaa mieltä, että pois pitäs lähteä. Lasten kanssa se ei kyllä varmaan tähän aikaan oo helppo homma... Voimia! :hug:

no sinuna olisin jo lähteny, ihan lastenkin takia, vai aiotko oottaa että turpaan saat ennen kun lähdet??

En aio kipeitä lapsia herättää kesken unien ja raahata johonkin 40km päähän, missä on turvakoti. Kyllä sillon soitan poliisin heti, kun se astuu ovesta ja on aikeita vähääkään alkaa uhkaileen.

nuo kuulostaa ihan tekosyiltä... jos oikeesti oot huolissaan niin silloin lähdet myös kipeiden lasten kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Okei. Apua. Oikeasti. Ihan huolimatta erimielisyyksistä ap:n ja minun välilläni, niin toi on pelottavaa. Lähde pois sieltä. Nyt kun vielä puhuit noista, että lähdet kyllä lasten kanssa jne, niin hullut voi saada lisää vettä myllyynsä semmoisesta.

Niimpä. Aina kun se on ryypänny, on saanu sydän kylmänä oottaa, millasessa kunnossa se tulee kotiin. Pari kertaa oon sen kuset pessy lattialta ja kerran se on ripuloinu vessanpöntön + vessan lattian ja lattian vessasta pesuhuoneeseen asti. Oon joutunu sen suihkuttaan ja vaatteet on menny roskiin ja puhelin kastu.

Että tämmöstä. Huorittelua on ollu ennenkin, ei joka kerta. Ja se oli pari vuotta ottamatta ollenkaan ja taas se kaatokuuri alko.

Nyt kun me ollaan tässä tilanteessa ja se ykskin yö sai sen laakin, että huusi ja heitteli mun peittoo ja tyynyä, niin se voi tehdä periaatteessa mitä vaan. :/

Niimpä. Aina kun se on ryypänny, on saanu sydän kylmänä oottaa, millasessa kunnossa se tulee kotiin. Pari kertaa oon sen kuset pessy lattialta ja kerran se on ripuloinu vessanpöntön + vessan lattian ja lattian vessasta pesuhuoneeseen asti. Oon joutunu sen suihkuttaan ja vaatteet on menny roskiin ja puhelin kastu.

Että tämmöstä. Huorittelua on ollu ennenkin, ei joka kerta. Ja se oli pari vuotta ottamatta ollenkaan ja taas se kaatokuuri alko.

Nyt kun me ollaan tässä tilanteessa ja se ykskin yö sai sen laakin, että huusi ja heitteli mun peittoo ja tyynyä, niin se voi tehdä periaatteessa mitä vaan. :/

Se on myöhäistä soitella sit kun käy kiinni:S

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Se on myöhäistä soitella sit kun käy kiinni:S

Niimpä... :/

Yhteistyössä