Voi hyvä luoja joitan naisia (Naimisiin.infosta luettua) :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
"Täällä yksi epäonnistunut odotus, joka päättyi ankeaan kosintaan. Olemme seurustelleet onnellisena jo monta monta vuotta. Olen odottanut kosintaa jo pari vuotta, viimeisimmän vuoden verran aika paljonkin. Loppujen lopuksi oli pakko kysyä aikooko mies asialle mitään tehdä. Olin niin herkässä mielentilassa, että aloin parkua surkeuttani ja mies sitten hädissään siinä samalla hetkellä kosi. Elämäni suurin pettymys ehkä. Eikä kyse edes ollut miehen naimavastaisuudesta, päin vastoin. Nyt on asiasta innoissaan. Itse tunnen vain olevani arvottomin yksilö tällä saralla, kun minä ja meidän parisuhde ei spontaanisti saa miehen päässä mitään katkaisijaa napsahtamaan kosintavaihteelle..."

Onko jotkut tosiaan näin typeriä? Ei riitä että mies suostuu naimisiin, pitää olla täydellinen kosintakin vielä.

:laugh: :headwall:

Niin no, ihmisillä on erilaiset toiveet.. Itse en edes haaveile koskaan meneväni naimisiin, mutta tuttavapiirissä on muutama tyttö, jotka innoissaan vertailevat kihlasormuksiaan ja keskustelevat tulevista häistään. Itselle se aihe on vähän :x

Pakko tähän väliin heittää, että en toivonut, saati edes osannut odottaa prinsessakosintaa, mutta sellaisen sain. :heart: ja onhan se mukava muisto! Mies kosi mua Etelä-Ranskassa itsetehdyllä valkokultasormuksella ja italialainen turistijoukko hurrasi, kiljui ja taputti vieressä, kun tajusi että mitä tapahtuu. :D like in movies.

Ehkä niitä unelmajuttuja saa, jos ei painosta ja hiillosta... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Linneat:
Niin no, ihmisillä on erilaiset toiveet.. Itse en edes haaveile koskaan meneväni naimisiin, mutta tuttavapiirissä on muutama tyttö, jotka innoissaan vertailevat kihlasormuksiaan ja keskustelevat tulevista häistään. Itselle se aihe on vähän :x

Sama täällä :D Ja kyllä muut ihmiset kummissaan kyselee mikä on vikana, kun kehtaa sanoa vielä suoraan ihmisten kysellessä ettei prinsessana olo ole kaikkia varten :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
"Täällä yksi epäonnistunut odotus, joka päättyi ankeaan kosintaan. Olemme seurustelleet onnellisena jo monta monta vuotta. Olen odottanut kosintaa jo pari vuotta, viimeisimmän vuoden verran aika paljonkin. Loppujen lopuksi oli pakko kysyä aikooko mies asialle mitään tehdä. Olin niin herkässä mielentilassa, että aloin parkua surkeuttani ja mies sitten hädissään siinä samalla hetkellä kosi. Elämäni suurin pettymys ehkä. Eikä kyse edes ollut miehen naimavastaisuudesta, päin vastoin. Nyt on asiasta innoissaan. Itse tunnen vain olevani arvottomin yksilö tällä saralla, kun minä ja meidän parisuhde ei spontaanisti saa miehen päässä mitään katkaisijaa napsahtamaan kosintavaihteelle..."

Onko jotkut tosiaan näin typeriä? Ei riitä että mies suostuu naimisiin, pitää olla täydellinen kosintakin vielä.

:laugh: :headwall:

*elämä on yhtä suorittamista* =)
... oikeasti kuluttava asenne sekä itseään että läheisiään kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:

Sama täällä :D Ja kyllä muut ihmiset kummissaan kyselee mikä on vikana, kun kehtaa sanoa vielä suoraan ihmisten kysellessä ettei prinsessana olo ole kaikkia varten :D

Naimisiin voi mennä ihan helposti ilman amerikkalaistyylistä hörhötystä...

No mä en ole niin kiinnostunut naimisiinmenosta enkä halua mitään prinsessahäitä. Mutta ymmärrän tuon tekstin kirjoittajaa ja itsekin pettyisin tuollaisesta miehestä. Kyllä mä haluisin, että kosinta olisi ihana ja täydellinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mutta jos ei haaveile menevänsä naimisiin koskaan :)

Olen naimisissa, mutta en muista erityisesti koskaan "haavelleeni" naimisiinmenosta. Toisaalta en myöskää haavellut avoliitosta tms. Nykyään tuntuu olevan sen verran sitoutumiskammoisia ihmisiä että naimisiinmenokin on jo jonkinlainen ponnistus.

Olen naimisissa, mutta en muista erityisesti koskaan "haavelleeni" naimisiinmenosta. Toisaalta en myöskää haavellut avoliitosta tms. Nykyään tuntuu olevan sen verran sitoutumiskammoisia ihmisiä että naimisiinmenokin on jo jonkinlainen ponnistus.

Joillakin on syyn sitoutumiskammo, toiset ei vain koskaan koe että avioliitto on tarpeellinen juuri hänelle. Itse kuulun jälkimmäisiin. Aina on näitä ääripäitä niin kuin joka asiassa. Toiset on hysteerisiä prinsessoja häitä ajatellessaankin ja toiset taas ei fiilistele asiasta mitään.

Voi mies parkaa.. Saa varmasti kuulla tuosta loppuelämänsä :( Ja yhden "mokan" jälkeen ei auta vaikka millaisen täydellisen kosinnan järjestäisi, nainen ei varmasti ole täysin tyytyväinen.

Me varmaan päätettiin naimisiinmenosta jollain 'pitäiskö meidän sit mennä naimisiin? No joo, mikä ettei' -tyylillä :D Ei kosintoja, ei hörhötyksiä, aika maistraattiin ja lähimmille kerrottiin. Monet kaveritkin huomasi vaan jälkikäteen sormukset. Sopi meille :) Elämässä on suurempiakin asioita.

Eipä silti, en vähättele sitä että joillain on haaveena prinsessahäät ja se täydellinen kosinta ennen sitä, antakaa silti pikkusen miehelle anteeksi jos hän ei ihan ajatustenlukija osaa olla ;) :flower:

Musta kauheinta tossa tekstissä oli kylläkin se, että se nainen oli hysteerisesti itkemällä tavallaan ajanut sen miehen kosimaan itseään, mutta toi nainen osasi vaaan ajatella sitä miten huono kosinta se oli. Naiset muutenki käyttää ihan liikaa tota itkemistä kiristyskeinona mieheensä. Mitäs "pakotti" miehensä kosimaan, jos ois jaksanu odottaa nii ois ehkä saanut jotain muuta kuin hädissään soperretun kosinnan sillä hetkellä.

no kyllähän se kosinta pitää tulla silleen spontaanisti tai sitten yhteinen päätös. ei se kyllä kovin kivalta tunnu jos pitää oikeen painostaa toista kosimaan. kyllä mä ainakin haluaisin että mun mies myös oikeasti haluaa kosia eikä vaan suostu koska painostetaan. ei siinä paljoo enää muakaan kiinnostais koko naimisiin meno jos se on pakottamalla saatu aikaan...

Yhteistyössä