Voi hyvänen aika...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Aivan uskomatonta tämä nykyaika...
Usealla reilusti ala-ikäisillä "penskalla" lukee facebookissa omassa statuksessa "Jos vietit alkoholittoman päättäri-viikonlopun, lisää tämä statukseesi:) " - teksti!

Siis HALOO!!! Tämäkin kyseinen tyttö on nyt 10-vuotias, eli syntynyt vuonna.....vuonna 2000??! :O Siis ajatelkaa!! Mikä tässä maailmassa on oikeasti mennyt pieleen että PIKKU LAPSILLA pitää yleensäkin tietää ja kuuluttaa koko maailmalle juomisistaan/juomatta jättämisistään, seurusteluistaan yms?? Ja/tai tuntea huonommuutta tms. jos ei ole vielä vetänyt "kännejä" ennen ylä-asteelle menoa??
Tällä samaisella tytöllä luki viime viikolla sivuillaan: Käyttäjä "Maija Meikäläinen" on nyt sinkku!!?? TÄ? Siis pitäisikö olla muita vaihtoehtoja?? Huhhuh...tiedän tämän lapsen, en ole hänen kaverinsa facebookissa mutta jostain syystä kaikki näkevät hänen etusivunsa ja tekstinsä siellä(oli kaveri tai ei).
Missä ovat valveutuneet vanhemmat??

Siis en tiedä oonko jotenkin vanhanaikainen (syntynyt kylläkin 80-luvulla), mutta tuntuu TODELLA PAHALTA lukea tämmöisiä tekstejä pikku lasten kirjoittamina! ;(

Ei ollu ONNEKSI minun lapsuudessa tämmösiä feisbuukkeja....ja pidän kyllä huolen ettei omatkaan lapset ala käyttämään sitä ennen kuin edes ikä riittää....

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Kyllä mun lapsuudessa ala-asteella monet seukkas, että tuskinpa tuo "sinkkuus" on niistä ajoista muuttunut.

No ei mun lapsuudessa...tai ainakaan mun kaveripiirissä. Kyllä toivon ainakin että omilla lapsilla olisi kymmenvuotiaana ihan muut asiat mielessä ja tärkeämpiä kuin joku "seurustelu" jonkun kanssa. Voihan sitä kaveri olla niin tyttöjen kuin poikien kans mutta....

Taitaa tämä salattujen elämien sukupolvi olla tosiaan tulossa...kymmenvuotiaana tiedetään jo kaikesta muka kaikki ja "petetään", "jätetään" ja nyyh nyyh....

Yhteistyössä